Hoi allemaal,
Een aantal jaar geleden ben ik aangestoken met het BBQ-virus
. Inmiddels heb ik een Kamado Grill Guru, later aangevuld met een Outr Medium en een Effeuno pizza oven. Het mooiste vind ik om lekker de hele dag bezig te zijn met koken en mensen te verwennen met goed eten.
Ik haal hier al lange tijd veel inspiratie van het forum, maar het werd nu toch eens tijd om zelf ook actief bij te dragen. Hopelijk kan ik binnenkort wat van mijn eigen gerechten en ervaringen met jullie delen!
Ik ben 32 jaar en woon buitenaf in het mooie oosten van Nederland, vlakbij Zwolle.
Groeten!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een aantal jaar geleden ben ik aangestoken met het BBQ-virus
. Inmiddels heb ik een Kamado Grill Guru, later aangevuld met een Outr Medium en een Effeuno pizza oven. Het mooiste vind ik om lekker de hele dag bezig te zijn met koken en mensen te verwennen met goed eten.Ik haal hier al lange tijd veel inspiratie van het forum, maar het werd nu toch eens tijd om zelf ook actief bij te dragen. Hopelijk kan ik binnenkort wat van mijn eigen gerechten en ervaringen met jullie delen!
Ik ben 32 jaar en woon buitenaf in het mooie oosten van Nederland, vlakbij Zwolle.
Groeten!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk