BasBQ
Beef en Steak

Even Voorstellen,

Jelke

Tondelzoeker
Berichten
20
Goede dag allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Jelke, man van 44. Getrouwd en 2 kinderen. Zoon van 18 en een dochter van 15. Ik kook erg graag en ook de bbq is een grote hobby. Daarnaast maak ik eigen (rook)worst en vleeswaren. Ook koud rook ik graag zalm . Door hart en nier problemen heb ik een zoutarm dieet, dit geeft binnen deze hobby een extra uitdaging om vlees en vis smaakvol te maken. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe manieren om mijn smaak profielen te verbeteren zonder zout maar wel met zout beleving. Want zeg nou eerlijk. Wat is vlees zonder zout!!
*Edit*
Ik ben in het bezit van een
Weber 47, 57, 67 & Go anywhere.
Offset smoker en een oude kleine Oklahoma county smoker. Daarnaast ben ik bezig met een geĆÆsoleerde rookkast (al staat dat project al een tijdje stil)

Heb je vragen? Stel ze gerust. Dat doe ik ookšŸ˜
 
Laatst bewerkt:
welkom bij het genootschap, qua smaak is hier genoeg inspiratie op te doen. Aan je hardware zal het niet liggen!!
 
Thanx Bart. Ik ben heel benieuwd wat ik allemaal voor inspiratie op kan doen, en eigenlijk ook of er meer mensen zijn hier met een zout beperking. is toch een specifieke doelgroep. En we moeten het leven toch een beetje smaakvoller maken voor onszelfšŸ˜
 
Jelke, van harte welkom.
 
Welkom Jelke, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Jelke, Veel leesplezier hier
 
Welkom Jelke!
 
Terug
Bovenaan Onderaan