BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 

Ramona

Sprokkelaar
Berichten
26
Hoi allemaal,

Even voorstellen :) ik ben Ramona en lees nu een week of 3 zeer enthousiast mee.al veel nuttige dingen gelezen alvorens ik mijn eerste kamado heb gekocht. Sinds afgelopen donderdag ben ik de trotse eigenaar van een Monolith (basic met pro grid systeem.)

Druk aan het oefenen met allerlei gerechten. Heh wat een staf moinkballs, spareribs, bijgerechten. En morgen pulled pork. Wat een genot ten opzichte van mijn vorige bbq. Een stalen bbq op wielen die er leuk uit ziet maar weinig functioneel was en nauwelijks temperatuur kon regelen.

Hoop hier nog veel te mogen lezen en leren
05074f53afc86eb14f7f9a88e2cdbf0f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom Ramona!
 
Ramona, leuk dat je erbij bent. Veel plezier met je nieuwe kamado.
 
Welkom Ramona, heb je je stalen bbq wel gehouden of heb je die van de hand gedaan?
 
Welkom
 
Hij staat nog in de garage. Maar of ie daar nog uit gaat komen...denk het niet

Is nog altijd handig om even iets af te grillen of om alvast burgertjes etc te bakken terwijl je zelf aan het wachten bent op je L&S gerecht 😄
Als er mensen blijven eten en het komt van de bbq met L&S gerechten gaan er altijd wel wat burgers of kipstokjes of een frikandelletje op de weber voor de kids daar gaat dan hun voorkeur toch naar uit.. ( leeftijd tussen 2 / 5 )
Hun de buikjes vol wij rustig genieten van ons eten 🥰
 
Is nog altijd handig om even iets af te grillen of om alvast burgertjes etc te bakken terwijl je zelf aan het wachten bent op je L&S gerecht
Als er mensen blijven eten en het komt van de bbq met L&S gerechten gaan er altijd wel wat burgers of kipstokjes of een frikandelletje op de weber voor de kids daar gaat dan hun voorkeur toch naar uit.. ( leeftijd tussen 2 / 5 )
Hun de buikjes vol wij rustig genieten van ons eten
Haha ja in dat geval zeker handig. Hij is vooral erg lomp en groot om er bij te zetten. Dat past eigenlijk niet :p. Tuurlijk als het niet is er plaats voor te maken. Naast bbqen hou ik ook erg van tuinieren en hebben een gedeelte vaste borders en voor de rest een hoop potten met groente en fruit.
Buiten dat gaat er ook gewoon veel brandstof in en brand het erg snel op dus als het ff kan fijn alleen de kamado
De large was een goede keus. Hoewel het gevalletje plaatsgebrek ook al voor komt whaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan