BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 

Reinder

Tondelzoeker
Berichten
17
Hallo!

Ik ben Reinder en woon in het mooie Friesland, ik ben ruim 5 jaar geleden begonnen om actief te BBQen, toen mijn eerste webertje (47cm) gekocht. Dit was een beetje getriggered doordat ik een BBQ workshop had gedaan als bedrijfsuitje, en van het een komt het ander. Na 5 jaar begon het toch wat te kriebelen en heb ik besloten om een kamado aan te schaffen, eerst van de sint een kleine egg gekregen (van de lidl 30cm) om eerst even een beetje uit te proberen. Dit beviel heel goed, maar dat is toch wat klein, en na wat bezoeken aan verschillende winkels was mijn keuze op aan bastard gevallen, ik wou even wachten op de 2022 model, maar eind februari werd al gauw duidelijk dat het enige vernieuwende het divide & conquer systeem zou zijn, uit eerdere verhalen van verkopers had ik begrepen dat de vuurschaal ook aangepast zou worden, maar dat is uitgesteld ivm leveringsproblemen. Dit wetende zag ik online een hele mooie deal waar je een 2021 model kocht en het divide systeem wordt nagestuurd, dit was voor mij het moment om de bastard aan te schaffen, die nu al een dikke 3 maanden in mijn achtertuin staat, hij gaat zeker ieder weekend aan, en heb er zeer veel plezier van, ik hoop hier veel nieuwe gerechten en ideeen op te doen en te delen :)

Hier nog een fotootje van een sparerib sessie die ik een tijdje terug heb gedaan :)

spareribs2.jpeg
 
Welkom Reinder!

Goeie deal zo te zien.
 
Wolkom hjir
 
Welkom Reinder, aan inspiratie is er alvast geen gebrek op dit forum.
 
Welkom Reinder, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan