llDannyll
Tondelzoeker
Goedenavond,
Even voorstellen. Ik ben Danny, 32 jaartjes op de klok. Vanaf mijn 14e actief in de horeca. Dit tot een maand of 3 geleden.(nu functie elders
) Ben zelf 15 jaar kok geweest waarvan 8 jaar als chef kok. Gelukkig ook veel ervaring mogen op doen met bbqen. Zelf 3 green eggs op de zaak gehad, minimax, large en xl. Tevens een bastard XL gehad op werk. En hier veel mee mogen werken. Als afscheidscadeau had ik dus wat budget en hierbij gekozen voor de bastard xl 2021. Deze nu tot volle tevredenheid thuisstaan.. alternatief was dezelfde opties bge large of een large kamado joe.. met laatste weinig ervaring.. maar vond in de praktijk te weinig verschil om voor hetzelfde budget een aangeklede bge large te kiezen ipv een bastard xl urban volledig aangekleed. Die ruimte was mij meer waard. Echter nu de vraag.. op zoek naar een spit en heb de letzq (alleen ring) van een maat van mij met een bge xl er even droog op gehad maar vind deze niet heel netjes aansluiten.. is dit bij alle spits zo vanwege de afwijking in maat? Lees op Facebook veel spit on fire icm bastard.. is dit dan beter/iets groter?
Groeten en fijne avond!
Even voorstellen. Ik ben Danny, 32 jaartjes op de klok. Vanaf mijn 14e actief in de horeca. Dit tot een maand of 3 geleden.(nu functie elders

Groeten en fijne avond!