BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen!

Thungs

Tondelzoeker
Berichten
2
Begreep dat het gebruikelijk is om jezelf even voor te stellen via dit deel van het forum.
Ik ben Frans en ik ben al een jaar of 5 enthousiast aan het roken en grillen.
Trotse eigenaar van een Big green egg en een weber en binnenkort uit te breiden met een kleine kamado voor de kleine activiteiten.
Ik haal het meeste lol uit het bereiden van grote stukken vlees. Hierbij gaat gelukkig veel goed, maar zijn er helaas ook al wat dure stukken in de prullenbak beland.
Dat is voor mij ook de reden om me aan te sluiten bij het forum, sowieso om te successen te delen, maar ook zeker om te leren van wat hier rond gaat.
 
Welkom bij het genootschap
Zonde van de dure stukken die het niet gered hebben. Maar dan moet het wel echt dood zijn, gerechten zat voor een 2e leven ☺️
Heb ook stukken een 2e leven moeten geven, helaas 😱. Maar daar leer je van en anderen ook, als je het post 😉
 
Hoi Frans,
welkom bij het Genootschap
 
Ha Frans, welkom.
Zie het maar zo, een duur stuk porselein doet meer pijn als het kapot valt dan een kopje van de action.
Succes. We zien de foto rapportages wel verschijnen.
 
Welkom hier Frans!
 
Welkom bij het genootschap
Zonde van de dure stukken die het niet gered hebben. Maar dan moet het wel echt dood zijn, gerechten zat voor een 2e leven ☺
Heb ook stukken een 2e leven moeten geven, helaas 😱. Maar daar leer je van en anderen ook, als je het post 😉

Ik check altijd nog voor een hartslag voor ik ze vernietig. Heb m'n Brisket mislukking gelukkig nog een tweede leven kunnen geven in Bitterballen ;)

20200602_200338723_iOS.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan