BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 

Dabok

Kooltjesharker
Berichten
149
Hoi! Edwin hier.
Weinig ervaring, maar wel vandaag een mooie One Touch Premium 57, met starterkit in de aanbieding op de kop getikt. Vroeger, heel lang geleden toen ik jong was ben ik opgeleid tot kok, dus ik weet wel het nodige van voedsel bereiden. Ik kan het zelfs redelijk behoorlijk, al zeg ik het zelf ;-) Ik doe er professioneel niks meer mee, want ik ben inmiddels ICT-er.

Maar zoals gezegd: met de BBQ heb ik weinig ervaring, buiten de gebruikelijke amateur crematorium-sessies. Met de aanschaf van mijn mooie Weber, mijn reguliere kookkunsten en de informatie hier hoop ik veel lol te gaan beleven met het barbecue?n en grillen. Ik ben vast van plan het ding het hele jaar door te gebruiken, want wat is er nou mooier dan fikkie stoken en lekker eten?

Vanavond wordt mijn Weber ontmaagd. Gewoon even een paar simpele burgers. Deze week (want ik ben toch vrij) ga ik mijn eerste Beer Can Chicken proberen, op verzoek van zoonlief.

Ben benieuwd!
 
Welkom Edwin. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezier hier. Vragen staat vrij, we helpen elkaar graag hier.
 
Hoi Edwin,

Welkom bij het Genootschap! Leuke allround BBQ heb je gekocht, daar kun je alle kanten mee op.
 
hoi Edwin,

welkom bij dit edele genooschap, kijk rustig rond, stel je vragen en succes vanavond met je burgers en van de week met je BCC
 
Hoi Edwin welkom hier
 
Dank voor het warme (gloeiende?) welkom! De hamburgers vanavond waren in elk geval heerlijk. Ben nu al helemaal blij met de OTP!
 
Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.
 
Welkom bij het BBQ Genootschap.

Voor beer Can Chicken hebben we hier een speciale badge ;)
 
Yep, vergeet de foto's niet om ervoor in aanmerking te komen! Maar ?berhaupt vergeet de foto's niet ;)
 
Fotograferen is een andere hobby van mij, dus dat komt wel goed :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan