BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Gabrie

Tondelzoeker
Berichten
14
Hi
Ik ben Gabrie van Zanten en ben nu zo'n 5jr heel actief BBQ-er. Ik ben begonnen met de standaard Weber en daarna overgestapt op een Smokey Joe (chargrill pro). Toen ik meer en meer ging smoken ipv direct grillen, kwam ik tijdens een cursus in contact met een Big Green Egg. Ik was meteen erg enthousiast over de goede afsluiting en isolatie. Dat deed mij besluiten om een Qumado te kopen (kopie vd BGE). Daar ben ik nu zo'n 2 jaar heel erg blij mee en krijg steeds vaker vrienden die vragen om van de ribs te komen genieten. Daarom heb ik net vandaag een Smoker XL gekocht van Barbecook om meer ribs gelijktijdig te smoken.

Omdat mijn vriendin volledig vegetarisch eet, maak ik ook veel andere gerechten klaar op de BBQ behalve vlees. Ik probeer een compleet gangenmenu op de BBQ te maken wat meestal wel een groot succes is. Het is niet zo heel hoogstaand hoor, maar mijn bezoek is vaak alleen hamburgers en worsten gewend van de BBQ :)
 
Welkom!
 
Van harte welkom hier Gabrie!!
 
Welkom bij ons!
 
Hoi Gabrie, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom Gabrie, veel plezier en inspiratie hier!
 
hoi Gabrie,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
welkom, veel plezier hier
 
Ik kijk uit naar je vegetarische gerechten en fotos, altijd leuk om daarvan te kunnen leren!
 
Jep meer vegetarische gerechten zijn altijd welkom. Mijn wederhelft is ook voor meer dan helft konijn wat wil je met een naam als keunen
 
Terug
Bovenaan Onderaan