BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen: Maarten

 

SmokeyMaarten

Tondelzoeker
Berichten
23
Hallo allemaal,

Als nieuw forumlid stel ik mij graag even voor;
Maarten, 33 jaar en woonachtig in Brabant.

Ik ben eigenlijk nog maar een beginnend BBQ’er, maar op verjaardagen, feestjes en bedrijfsuitjes was en ben ik eigenlijk altijd wel in de buurt van de brandende bbq te vinden, maar zonder echte kennis en kunde.

Een hele tijd lekker aangepruld met een Weber Smokey Joe, tot ik de podcasts en YouTube video’s van oa Noskos tegenkwam.
Nog een keer een goede picanha gemaakt op de kleine weber maar toen het naar meer smaakte, mocht de Smokey Joe plaats maken voor een Master Touch. In een vakantie meteen maar een mooie ombouw gemaakt.
508137C8-0CE7-41B2-BE2D-C344453E9F49.jpeg


Ik hoop hier veel inspiratie op te doen en te leren en zo nog meer fun uit het bbq’en te halen.

Tot kijk!
 
Welkom Maarten! Mooie set zo! 👌
 
Welkom Maarten
 
Welkom Maarten
 
Welkom Maarten!

Altijd fijn een extra Brabander aan boord.
 
Hallo Maarten, welkom hier! Mooi om te zien dat er nog ketel liefhebbers zijn hier in kamadoland.. 😜

Ik zie een groene zak van weber op de foto staan. Als ik het goed heb zijn dat hun 'nieuwe'cocos briketten?
Hoe bavallen ze?
Groet Marten
 
welkom op het forum.

Nog een keer een goede picanha gemaakt op de kleine weber maar toen het naar meer smaakte, mocht de Smokey Joe plaats maken voor een Master Touch. In een vakantie meteen maar een mooie ombouw gemaakt.
en zo begon de liefde voor bbq-en ;)
 
Hier is ook de liefde voor BBQ begonnen bij een Picanha.
Leuk om te zien.

Je keukentje staat er al mooi bij, aan de spullen zal het niet liggen.
Veel plezier in deze bodemloze put van kennis en kunde, die we hier bestempelen als hobby. ;)
 
Welkom mede Brabo en bourgondier.
Prima keuze gemaakt om een mastertouch te nemen. Heb je ook de vuur ring en difuser plate er bij ?
 
Hallo Maarten, welkom hier! Mooi om te zien dat er nog ketel liefhebbers zijn hier in kamadoland.. 😜

Ik zie een groene zak van weber op de foto staan. Als ik het goed heb zijn dat hun 'nieuwe'cocos briketten?
Hoe bavallen ze?
Groet Marten
Ha Marten, ja ik vind de beschikbare ruimte op het rooster icm tegelijkertijd direct en indirect kunnen werken toch wel fijn om te hebben. Vwb de cocosbriketten, daar heb nog niet veel ervaring mee. Maar dit weekend staat mijn eerste PP op de planning, dus dan kan ik je verslag uitbrengen mbt de briketten;).
 
Welkom mede Brabo en bourgondier.
Prima keuze gemaakt om een mastertouch te nemen. Heb je ook de vuur ring en difuser plate er bij ?
Dankjewel! Nee die heb ik niet, dat is alleen bij premium versie toch? Mijne werd geleverd met 2 van die halve maan vormige korfjes. Jij goede ervaring met de vuurring/diffuser plate?
 
Terug
Bovenaan Onderaan