BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen Grim

Grim Fandango

Tondelzoeker
Berichten
9
Goedendag. Mijn naam is Grim.

Ik heb mij op het forum aangemeld zodat ik informatie en kennis op kan doen met betrekking tot bbq-en. Altijd al met veel plezier gekookt. Dat is voor mij echt een hobby. Vlees ging dan vaak in de oven. Maar ik wist eigenlijk altijd al: zoiets als low&slow in de oven is toch niet hetzelfde als op de bbq. Na uitproberen van een kamado bij een kennis was ik verkocht. Niet alleen vond ik het resultaat heerlijk, maar ook het hele proces vond ik onwijs leuk.

Na bijna een jaar lang twijfelen / vergelijken / inlezen heb ik de "bastard large" kamado gekocht. Dat is eigenlijk al met hulp van mensen op het forum, omdat ik stiekem ook op dit forum al allerlei topics heb gelezen. In anticipatie op mijn aankoop heb ik zeker een uur of 10 aan instructie en/of recept videos zitten kijken. Ik heb dus een idee waar ik moet starten en ken de principes. Maar je leert natuurlijk pas echt door te proberen. Nu ik het eindelijk ga proberen hoop ik ervaringen te delen op het forum, tips en advies te kunnen ontvangen en gewoon te kunnen communiceren met mensen die een passie hebben voor bbq. Op die manier hoop ik snel veel te leren.
 
Laatst bewerkt:
Welkom Grim
 
Welkom Grim, je hebt jezelf goed ingelezen precies.
En je hebt gelijk, je leert maar door te proberen, maar je zal al snel in de vingers hebben hoe je schuif/topvent moet instellen om een bepaalde temperatuur te behouden.
Deel zeker je ervaringen, zelfs al is het resultaat niet zoals je zelf vooropstelde. Ik heb al meerdere keren ervaren op dit forum dat er dan feedback komt waar je een volgende keer mee aan de slag kan.
 
Welkom bij het genootschap

Mooi te zien dat het mogen proberen bij een vriend je over de ——— getrokken heeft
 
Hoi Grim,
welkom bij het Genootschap
 
Dag Grim, welkom en fijne bijdrages aan dit forum toegewenst.
 
Welkom Grim!
 
Terug
Bovenaan Onderaan