BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen Deloreandel

  • Onderwerp starter deloreandel
  • Startdatum
D

deloreandel

Gast
Hoi allemaal,


Eindelijk een " goeie "  bbq gekocht en ik wil af van het " zwartblaker " imago wat 90% van de bbqers heeft. Dus..... lekker aan het lezen en de tijd nemen om eens echt lekkere dingen klaar te gaan maken.

Groetjes en alvast bedantk voor de reeds nuttige info die ik gevonden heb!
 
hoi Marco,
Welkom bij dit edele genootschap. Kijk rustig rond, stel je vragen en doe lekker mee.
Er zijn er hier altijd wel een paar die je een antwoord kunnen geven.
 
Oh jee, nog iemand uit het waardeloze puntje van Nederland.

Welkom bij de groep.
Ik ben Sandra (Mevr. Nosmo) en komt uit het ietsiepietsie betere Julianandorp 8)
Vragen staat altijd vrij.
 
Marco, welkom bij het BBQ Genootschap!
 
Hoi Marco welkom hier , heb nog goede herinneringen aan deze windy city toen ik nog iets voor Harer Majesteit mocht betekenen  ;D
 
Boldeagle zei:
Hoi Marco welkom hier , heb nog goede herinneringen aan deze windy city toen ik nog iets voor Harer Majesteit mocht betekenen  ;D

Dat is zeker al lang geleden dan!!!!! ???
 
ietsje meer dan 20 jaar  :'(
 
Van harte welkom bij deze mooie club Marco!
 
Mevr. Nosmo zei:
Boldeagle zei:
ietsje meer dan 20 jaar  :'(

Ja, dan heb je nog wel de betere idee?n over Den Helder.
Maar helaas is dat wel ernstig vergane glorie.

Sorry voor het offtopic, maar oei is het zover weggezakt dan  ???
 
Hoi Marco,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Ha Marco, welkom hier! Heeft jouw nickname iets met een andere hobby te maken? Of bezit je er een?
 
Dominique zei:
Ha Marco, welkom hier! Heeft jouw nickname iets met een andere hobby te maken? Of bezit je er een?

Mijn nick komt idd van de Delorean. Echter omdat dit de basis is van mijn lievelingsfilm (Back to the future) :) helaas heb ik er geen haha
 
welkom Marco!
 
deloreandel zei:
Dominique zei:
Ha Marco, welkom hier! Heeft jouw nickname iets met een andere hobby te maken? Of bezit je er een?

Mijn nick komt idd van de Delorean. Echter omdat dit de basis is van mijn lievelingsfilm (Back to the future) :) helaas heb ik er geen haha
Jammer, maar helaas.... Mijn opa had er een vroeger, dus vandaar dat ik op de naam triggerde. Eigenlijk geen idee waar hij die vandaan had....
 
Terug
Bovenaan Onderaan