BasBQ
Beef en Steak

Even voor stellen mijn BBQ gerij

Sebas

Vuurmaker
Berichten
59
Hallo ik ben Sebastiaan

Een na mijn idee een vandatieke BBer😋

Hier mijn bezittingen
IMG_20210922_171047.jpg

Mijn laatste nieuwe aan winst de braai. Waar ik nog heel veel nieuwe dingen mee kan leren.

IMG_20211230_195017.jpg

Mijn eigen gemaakte braai spit
IMG_20200408_182529.jpg

Mijn kamado Joe classic 3
En daar naast mijn mini mee neem BBQ😉 (Grizzly grill mini)
Op mijn eigen gemaakte BBQ tabel.

IMG_20200404_204803.jpg


Hier boven mijn eigen gemaakte buiten keuken. met snij oppervlak en een Klein kook plaatje met 3 pitten. Niet te vergeten het op bergen van de BBQ spullen.

En natuurlijk alles bij mij op wielen om alles te kunnen verplaatsen. dat je zomers zo wel in de zon kan BBQ als in de schaduw en s'winters overdekt kunt koken.

Hoop hier nieuwe ervaringen op te doen wat betreft manieren van bereiden van vlees en groenten.

Vriendelijke groeten Sebastiaan
 
Laatst bewerkt:
Welkom Sebastiaan! Veel plezier !

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom Sebastiaan!

Mooie uitrusting heb je zo.
Van die braai wordt ik wel een beetje jaloers.
 
Welkom en veel plezier hier!
 
Welkom en erg mooie spullen die je daar hebt staan.
 
Welkom Sebastiaan
 
Sebastiaan, welkom op het Genootschap.
 
Ziet er allemaal top uit Sebastiaan. Welkom!
 
Mooie dingen Sebastiaan! Ik kijk er naar uit om je creaties met die braai hier te zien. We komen die hier niet zo vaak tegen!
 
Mooi setje spullen Sebastiaan. De tafel met drie pitten is een geweldige aanvulling lijkt mij. Mooi gemaakt.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Mooie uitrusting! Welkom bij het genootschap Sebastiaan
 
Welkom en erg mooie spullen die je daar hebt staan.
Bedankt heb ik langzaam bij elkaar gespaard 😉.

Welkom! Leuk idee om die pitten zo in je tafel weg te werken!
Bedankt. Heb er lang over na gedacht hoe dit te doen. Vind het niet zo mooi om hem er op te zetten. Van daar uit ben ik gaan zoeken. Zat eerst te denken om een uitsparing te makken in het hout. Maar dan zit je ook met de op gesloten warmte. Het is infra rood, dus dat word heet. Heb hier bewust voor gekozen om dat je met inductie alleen met inductie gebruikte pannen kan werken. Dat is niet zo handig met onze gietijzeren pannen en kook zelf op gas.

Mooie dingen Sebastiaan! Ik kijk er naar uit om je creaties met die braai hier te zien. We komen die hier niet zo vaak tegen!
Bedankt. Ik ben hier ook een beetje om er meer over te leren over braaien😉
Ik ga mijn best doen om jullie een beetje mee te laten kijken.
Mooi setje spullen Sebastiaan. De tafel met drie pitten is een geweldige aanvulling lijkt mij. Mooi gemaakt.
Zeker erg handig om hele gerechten op te berijden naast het BBQ en. Lekker handig voor het buiten koken zomers.

Bedankt allemaal 😁. Hoop heel wat dingen van jullie te leren..
 
Welkom Sebastiaan, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan