BasBQ
Beef en Steak

En weer een nieuw.....

 

leontine

Vuurmaker
Berichten
84
Lid;) na veel lezen vandaag toch eerst maar eens aangemeld. Ik ben een gelukkige kookster/gebruiker van een AGA fornuis (binnen!) en zocht al langere tijd naar een oplossing voor de zomer maanden. En AGA staat namelijk altijd aan en geeft dus veel warmte wat 3 kwart jaar erg plezierig is in huis maar in de zomer soms wat vervelend. Na wat kleine bbq's op briketten en met een Finse grilhut in de tuin, en kleine (te) goedkope offset bbq (gaat marktplaats op) hebben we nu voor het gemak gekozen en een Weber gas bbq gekocht die op het terras onder de afkapping staat; de genesis e330. De planning is daar in de zomer maanden op te koken/bakken zodat de AGA op lage stand kan.

De eerste kip ligt smaak te krijgen in de koelkast en gaat zo op het bierblik de Weber in wijden:D

Oja voor de nieuwsgierige onder jullie ik ben dus Leontine 44 jaar getrouwd en moeder van 2 tieners en we hebben ook nog vee stapel van ( hou je vast) 7 katten, 1 hond, 3 pony's en 11 kippen 8) die laatste NIET voor bbq
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Leontine, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Van harte welkom hier :D
 
:mad::mad::mad::mad::-[
BertM zei:
Welkom Leotine,
en foto's maken van je biercan kipje, voor de badge.

Een AGA! De droom van elke kok.
heb de foto's genomen hij was erg lekker maar krijg met geen mogelijkheid de foto toegevoegd aan mijn profiel

ymusu9ah.jpg


mehequne.jpg
 
leontine zei:
:mad::mad::mad::mad::-[
BertM zei:
Welkom Leotine,
en foto's maken van je biercan kipje, voor de badge.

Een AGA! De droom van elke kok.
heb de foto's genomen hij was erg lekker maar krijg met geen mogelijkheid de foto toegevoegd aan mijn profiel

[me=SteenErts]denkt dat het wel gelukt is en veel plezier hier en met je BCC badge:)[/me]


 
heb de foto's genomen hij was erg lekker maar krijg met geen mogelijkheid de foto toegevoegd aan mijn profiel

Mooi kippetje.

Foto's hoeven niet op je profiel, gewoon een post openen in het betreffende gedeelte van het forum.
Dan zullen de wijsneuzen hier wel hun reacties plaatsen ;-)

 
BertM zei:
heb de foto's genomen hij was erg lekker maar krijg met geen mogelijkheid de foto toegevoegd aan mijn profiel

Mooi kippetje.

Foto's hoeven niet op je profiel, gewoon een post openen in het betreffende gedeelte van het forum.
Dan zullen de wijsneuzen hier wel hun reacties plaatsen ;-)
maar ik wil een foto als avatar naast mijn naam en DAT lukt niet....
 
Welkom hier, en ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de Aga.
 
Leontine, je moet je foto's eerst 'online' in een fotoalbum zetten als photobucket, mijnalbum.nl, picasa of iets dergelijks. Dan kan je hier een link zetten van je foto en dan kunnen wij hem hier zien.

In het huishoudelijk deel staat een draadje met hele uitleg.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/huishoudelijk/foto's-op-het-forum-plaatsen/

De afbeelding van je avatar kan je plaatsen in je forumprofiel: Bovenaan middelste tabblad <Profiel> <Profiel wijzigen>  <forum profiel>
 
Frits zei:
Leontine, je moet je foto's eerst 'online' in een fotoalbum zetten als photobucket, mijnalbum.nl, picasa of iets dergelijks. Dan kan je hier een link zetten van je foto en dan kunnen wij hem hier zien.

In het huishoudelijk deel staat een draadje met hele uitleg.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/huishoudelijk/foto's-op-het-forum-plaatsen/

De afbeelding van je avatar kan je plaatsen in je forumprofiel: Bovenaan middelste tabblad <Profiel> <Profiel wijzigen>  <forum profiel>
dank je Frits ik hen ze in flickr gezet werkt dat niet? zal dan morgen wat anders proberen
 
Flickr werkt vast ook, ik ken ze niet allemaal. Er zijn ook mensen die het via hun telefoon doen met de tapatalk app.
 
Van harte welkom hier Leontine  :D
 
:D:D;)
nix13 zei:
Welkom hier, en ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de Aga.
[/quote

du3ebada.jpg


u vraagt wij draaien :)
 
Welkom Leontine!

Een AGA.... Ja, dat zijn dingen om jaloers op te worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan