BasBQ
Beef en Steak

En nog ??n.

F

Frank001

Gast
Zo...... ik ben niet de enige die zich vandaag aangemeld heeft, maar ook ik zal me even voorstellen.  :D
Frank 48 jaar, getrouwd, geen kids en al enige tijd fervent BBQ liefhebber, ingegeven door mijn oom uit Frankrijk die als wij aankwamen een mooie c?te de boeuf van een kilo 4 (Charolais) op de BBQ legde. Niet op houtskool of briquetten maar op "une belle braise" van eikenhout die hij al ruim van te voren had aangelegd. Altijd een mooi stuk vlees en perfect klaargemaakt.
Ook de ervaringen met vrienden vanuit Cyprus heeft de liefde voor deze hobby verder doen toenemen. Een goede souvlaki op de foukou is niet te versmaden.
Intussen heb ik 2 foukou's een Weber Kettle en een Smokey mountain en een vrouw die aangeeft dat ik even moet stoppen met kopen.  :D
Gisteren heb ik een Livar buikspek gekocht met het plan deze koud te gaan roken voor een periode van 3 dagen. Al zoekende naar meer informatie kwam ik ook op deze site en dacht, why not? Een leuk forum met enthousiaste leden daar valt nog een hoop van te leren en wellicht ook mee te delen. Dus even aanmelden.
Ik zag dat Leo Leosalt aanbiedt, dus die ga ik maar snel benaderen.  ;)

Zo straks even de Kettle aanzetten en een wat kleinere c?te de boeuf er op.

Groeten Frank


 
hoi Frank,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!
 
Welkom bij de club
 
Welkom Frank
 
Terug
Bovenaan Onderaan