BasBQ
Beef en Steak

Elloy, aangenaam

E

elloy

Gast
Barbequri salutem,

Vandaag heb ik een account aangemaakt op deze op het eerste gezicht erg vette forum.

Deze zomer heb ik een BGE gekocht en me uitgeleefd op Livar-procureur. Nu wil ik wel wat meer. Een paar weken geleden was ik met vrienden in Hamburg en heb daar terloops op de Fischmarkt finger licking lekkere worstjes gekocht bij een ouderwetse slager. Ik werd naar zijn ambulante winkel gelokt door een bord waarop stond dat hij paardenworsten te koop had, maar die waren al op. De W?rstchen die ik zag bungelen waren op beukenhout gerookt, ze leken op het oog nog rauw, en smaakten wow. Dat zou ik dus ook willen kunnen maken. Waarschijnlijk zijn ze koud gerookt, anders zou het er niet min of meer rauw uit kunnen zien. Tenminste, dat zeg ik als enthousiaste leek.

Nu nog een vleeswolf aanschaffen en het feest kan beginnen met behulp van de kennis en kunde van dit forum.

Elloy
 
Van harte welkom hier Elloy!!
 
hoi Elloy,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Elloy! Worst maken is top. Meerdere mensen hier maken zelf ook gedroogde worsten, dus je kunt aanschuiven bij bij de charcuterie afdeling :)
 
Welkom!
 
heb je al een spijkertje in de muur op zolder?
 
Welkom elloy, je bent zo te lezen al aardig op de juiste weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan