BasBQ
Beef en Steak

EK BBQ 2012 - 25-26 augustus, Torhout

Ik word daar niet blij van.....
 
Hoi hoi, wij hebben ook nog niet veel gehoord als deelnemer... Alleen maar dat het visje veranderd zou zijn van rode poon naar pladijs. En dat eerder toevallig via hun site.

Nu, als jullie info over hotels willen,kan ik misschien helpen. Een vriend van mij woont nl in Torhout. Ik wil wel eea navragen wat mogelijk is ?
 
Geen idee eigenlijk, maar ook dat vraag ik even na.
 
Bon, even wat navraag gedaan bij een kennis die in Torhout woont.

Er zijn slechts een drietal hotels in Torhout zelf : Het Gravenhof, D'Aertrycke en De Beiaard. Vroeg reserveren is de boodschap, want echt veel capaciteit is er niet.
Waarschijnlijk is het daar al te laat voor zelfs...

Verder kan je ook terecht in enkele B&B's : Woodside, De Levensgenieter en Puur Genieten. Idem als hierboven voor de reservatie.

Een aangelegde camping met allerhande faciliteiten is er gewoon niet in Torhout. Dichtstbijzijnde in die categorie is " 't Klein Strand " in Jabbake, op 25km afstand.
Maar op het grondplan dat je kan downloaden op de site van de Fielesoofen staat rechtsonder "Camping", dus ik veronderstel dat ze wel een weide oid ter beschikking hebben.
 
Dank je wel, Kurre. Maar ik heb neiging om af te haken, als er zo slecht gecommuniceerd word. Ik zou dan nu een hotel moeten boeken, terwijl ik dus niets weet. Mocht ik alsnog niet uitgenodigd worden als jury, ben ik dat geld kwijt. Dat vind ik niet fijn. 
 
gelijk heb je Dominique
 
Vreemde zaak, je zou toch verwachten dat ze blij zouden zijn met gecertificeerde juryleden met ervaring. Niet echt netjes.
Gelukkig zijn ze wel blij met je bij de NK
 
Dominique zei:
Dank je wel, Kurre. Maar ik heb neiging om af te haken, als er zo slecht gecommuniceerd word. Ik zou dan nu een hotel moeten boeken, terwijl ik dus niets weet. Mocht ik alsnog niet uitgenodigd worden als jury, ben ik dat geld kwijt. Dat vind ik niet fijn.

Groot gelijk :(
 
ik ben ook blij met jou hoor Dominique  :)
 
Frits zei:
Vreemde zaak, je zou toch verwachten dat ze blij zouden zijn met gecertificeerde juryleden met ervaring. Niet echt netjes.
Gelukkig zijn ze wel blij met je bij de NK

Jatochnietdan....;)
 
Dominique +1, we komen ook niet van om de hoek...
 
Dat bedoel ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan