Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:Je hebt in mijn ogen royaal rookhout gebruikt...
RedFox zei:Suc6 vandaag EHH! We zullen het gaan volgen.
Mag ik je vragen wat een "gewone" slager voor 3.3 kg procureur vraagt?
En heb je de waterpan nog in de folie gezet of alleen een lekbak die zichtbaar is?
Leo zei:ja, ik zou hem zeker knijpen aan de bovenkant, zo te zien heb je die helemaal open staan.
succes er mee![]()
Frits zei:Bij vuur en rook verkopen ze eyelets voor de WSM hierdoor kunnen je Temp probes, dat is wat makkelijker dan door het ventilatie gat.
Is ook mijn ervaring hier; tot dusverre houd ik beneden de schuif van de viper half dicht en in de deksel houd ik hem 3/4 dicht.Leo zei:ja, ik zou hem zeker knijpen aan de bovenkant, zo te zien heb je die helemaal open staan.
Ja dat is mooi prijsje voor mooi stuk vlees EHH, ligt op groothandels prijsniveau, dus geen klagen! Houdt hem maar aan die prijs voor je volgende procureurEHH zei:Slager vroeg 20 euro voor de 3,3 kg wegende stuk vlees => 6Euro/kilo Moest normaal bij hem 27Euro kosten maar omdat het een groot stuk is kreeg ik korting ;DRedFox zei:Suc6 vandaag EHH! We zullen het gaan volgen.
Mag ik je vragen wat een "gewone" slager voor 3.3 kg procureur vraagt?
EHH zei:Frits zei:Bij vuur en rook verkopen ze eyelets voor de WSM hierdoor kunnen je Temp probes, dat is wat makkelijker dan door het ventilatie gat.
Bedankt.
Ik heb ze allen nog maar in Amerika gezien. En die vragen 20-30$ voor het verzenden.
Als ze in Nederland te koop zijn zal dat wel wat goedkoper uitvallen.
Was al op zoek naar alternatieven maar zo nog niet in de juiste maat gevonden.
Snel even kijken bij Vuur en Rook
RedFox zei:Ja dat is mooi prijsje voor mooi stuk vlees EHH, ligt op groothandels prijsniveau, dus geen klagen! Houdt hem maar aan die prijs voor je volgende procureurEHH zei:Slager vroeg 20 euro voor de 3,3 kg wegende stuk vlees => 6Euro/kilo Moest normaal bij hem 27Euro kosten maar omdat het een groot stuk is kreeg ik korting ;DRedFox zei:Suc6 vandaag EHH! We zullen het gaan volgen.
Mag ik je vragen wat een "gewone" slager voor 3.3 kg procureur vraagt?![]()