BasBQ
Beef en Steak

Eerste Pulled Pork en *OINK balls

Beste allemaal, allereerst allemaal bedank voor jullie leuke en enthousiaste reacties/felicitaties! Vandaag hebben we met acht personen goed gegeten van de PP en *OINK balls, ook hier waren de reacties erg positief....

Aangezien ik (als ICT'er) (nog) niet weet of ik zonder citaten direct op jullie bijdrage kan reageren even op onderstaande manier:

@Dominique: saus hebben achteraf nog op het broodje gedaan, ik heb de PP met wat Cola opgewarmd in de magnetron. Het was eigenlijk helemaal niet (meer) droog. Deze ronde heb ik het vlees niet ingepakt, wilde een keer "van zaadje tot karbonaadje" PP maken. Volgende keer zeker inpakken en je tips gebruiken.

@Miep: dat opruimen is onder het genot van zo'n "raar flesje" erg naar hoor ;)

@BBQ68: de *OINK ballen waren super! Mijn vrouw is een heel kritische eter, die vind ze heerlijk dus worden zeker nog vaker gemaakt.

@Noskos: super bedankt voor je tips, neem ik zeker mee met de volgende sessie! Wel moet ik zeggen dat de bark erg lekker was en gelukkig niet verbrand smaakte.

@Tbob: als jij het weet, ik waarschijnlijk snel ook ;) Ik heb denk ik een ons aan vet van de procureur afgesneden, is het overige niet gewoon het "smelten" van vet, eventuele pezen etc. tijdens de "zone"? Daarnaast denk ik ook gewoon vochtverlies, ik heb namelijk de bereide PP nog in de aluminiumfolie gewogen en kwam uit om 1,25 Kg. Hierna overigens geen verlies gehad van vette stukken oid.

@Nicky: die Desperado's zijn heel vies, maar weet je wat ik nog veel viezer vind --> Corona's met een stukje limoen......







 
Hier heb je mijn antwoord

hier is het ingekorte citaat:
iquse75 zei:
Beste allemaal, allereerst allemaal bedank voor jullie leuke en enthousiaste reacties/felicitaties! Vandaag hebben we met acht personen goed gegeten van de PP en *OINK balls, ook hier waren de reacties erg positief....

HIeronder zie je hoe ik het citaat heb toegevoegd, bovenstaand berichtje is dus om uit te leggen hoe je dat quoten regelt ;)
2013-07-26_0006.png
 
Als het over ??n berichtje gaat dan druk ik op het citaat knopje boven dat bericht ;)
 
Mooie reportage van je "eerste"!
Niks zo fijn als de geur van varkensvlees in de morgen ;D
 
Hele leuke reportage !!! Gefeliciteerd met je knor en trouwens een leuke simpele manier om je meter vast te maken ::)
 
Terug
Bovenaan Onderaan