BasBQ
Beef en Steak

Eerste Pulled Pork budget style

Hans zei:
Lekker, ook na het opwarmen.
Als het zakje uit de vriezer komt de pp opwarmen in het zakje in een pannetje water (zoals je een rook worstje opwarmt) , heerlijk. ;)

Eet smakelijk straks. :)

Ik heb ze in bakjes gedaan. Is een ziplock zakje beter hierin? Op het werk geen mogelijkheid om een pannetje op te warmen, dus het zal een magnetron worden.... We blijven in budget werken he! ;-)
 
Ook goed, met een lekker sausje erdoor. ;)
Ik had ook nog wat vleesvocht opgevangen en als je dat mixt met je favoriete bbq saus, komt goed. :)
 
In de magnetron met een scheutje cola (geen light) of appelsap erbij.
 
noskos zei:
In de magnetron met een scheutje cola (geen light) of appelsap erbij.

Ik heb het met BBQ saus gedaan en 2 minuten op 650W. al me tal prima. Volgende keer cola of appelsap! :)
 
Ziet er lekker uit en mooi beschreven hoe je het gedaan hebt!
De pulled pork staat op mijn todo lijstje, gaat er binnenkort van komen!
 
SAN-RHN zei:
Ziet er lekker uit en mooi beschreven hoe je het gedaan hebt!
De pulled pork staat op mijn todo lijstje, gaat er binnenkort van komen!
Echt een aanradar. Ik zou alleen wel iets plannen om te doen overdag. Het wachten viel me soms wel even tegen, was soms in gedachten te veel bezig met het vlees. De dag duurt daardoor erg lang.
 
sjonniej87 zei:
SAN-RHN zei:
Ziet er lekker uit en mooi beschreven hoe je het gedaan hebt!
De pulled pork staat op mijn todo lijstje, gaat er binnenkort van komen!
Echt een aanradar. Ik zou alleen wel iets plannen om te doen overdag. Het wachten viel me soms wel even tegen, was soms in gedachten te veel bezig met het vlees. De dag duurt daardoor erg lang.

dat lijkt me een goed idee, 10 uur lang naast de BBQ wachten... ik denk dat ik dan iets te veel bier op heb voordat er ge pulled kan worden!
 
Zeker in deze tijd waarin alles snel, sneller en liefst nog sneller moet gaan.  :D


 
Hier kom ik eigenlijk altijd tijd tekort tijdens het barbecue?n, heeft waarschijnlijk te maken met de wil om te multitasken  maar het gebrek aan talent hiervoor  :D :D :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan