BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer voor de makkelijke weg pizza

 

Ronny B

Vuurmaker
Berichten
69
Voor de eerste keer pizza maken maar heb voor een kant en klare bodem gekozen van de appie.
Tomaten saus , kaas en salami er op.
De q op 280 graden gezet.
Ondanks de dunne bodem is het wel geslaagd al zeg ik het zelf.
Voor de volgende keer ben ik van plan zelf het deeg voor de bodem te maken.
IMG_0361.jpeg
IMG_0363.jpeg
IMG_0362.jpeg
 
Wat een mooie witte steen nog. Hihi.
Pizza is altijd +1.
Het kan een beste reis worden, als je eenmaal pizza begint te bakken.
 
Die zien er goed uit! Ik heb hier ook nog een gloednieuwe steen liggen. Het wordt toch tijd om die ook maar eens te gaan gebruiken.
 
Die ziet er top uit! Voor de eerste keer ben ik ook voor makkelijke weg gegaan.
Daarna zelf deeg maken is de volgende stap ;)
 
Wat Sander zegt +1. Het maken van pizza’s is verslavend. Een uitdaging om je eigen ideale recept te vinden.
 
Dank
Yep de volgende stap wordt zelf deegjes te maken, heb er al zin in.
 
Denk na voor je er aan begint ... want eenmaal zelf gemaakt ga je dit regelmatig doen en zal de rest van de familie vragen, ga je pizza maken :).
 
Wat een mooie witte steen nog. Hihi.
Pizza is altijd +1.
Het kan een beste reis worden, als je eenmaal pizza begint te bakken.
Een heel herkenbaar gevoel
Ook ooit aarzelend begonnen op de kamado, na enkele pizza-feestjes met vrienden en familie en wat lezen op dit forum, overstag gegaan (lees vrouwlief kunnen overtuigen ...) en een Ooni aangeschaft.
Deze ligt vrij vaak aan op thuiswerkdagen om tijdens de lunchtijd ff snel een pizza/flammkuchen te bakken.

Pizza is een op zichzelf staand geloof ;)

1711696340207.png


Wat Sander zegt +1. Het maken van pizza’s is verslavend. Een uitdaging om je eigen ideale recept te vinden.
Best ook niet meteen gasten uitnodigen wanneer je begint te experimenteren met het zelf maken van pizzadeeg.
Eerst een aantal keer zelf proberen en bijsturen kan je heel wat stress besparen.
 
Voor de eerste keer pizza maken maar heb voor een kant en klare bodem gekozen van de appie.
Tomaten saus , kaas en salami er op.
De q op 280 graden gezet.
Ondanks de dunne bodem is het wel geslaagd al zeg ik het zelf.
Voor de volgende keer ben ik van plan zelf het deeg voor de bodem te maken.Bekijk bijlage 63268Bekijk bijlage 63270Bekijk bijlage 63269
Dat ziet er zeer smakelijk uit !!
Maar geloof me eenmaal zelf je bodem gemaakt met het juiste recept en je bent verkocht !
 
Terug
Bovenaan Onderaan