BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer Tony Stone meemaken

Wat een gezellige drukte, wat een lekker weer. SpiKeY & Co hebben genoten van onze keer Tony Stone 2017. Foto's volgen nog.
 
Hierbij de foto's

DSC_2680_zps4coddtv7.jpg

Sea Side Smokers
DSC_2693_zpse2wyqngi.jpg

DSC_2698_zps3qlqzja7.jpg

DSC_2696_zps7ql8xuph.jpg

Een leuke dame + BBQ = +1
DSC_2681_zpsxdorqtd7.jpg

DSC_2689_zpskipkuqdg.jpg

DSC_2690_zpswmyx3bzm.jpg

DSC_2736_zps42o7dsz4.jpg

DSC_2682_zpsgx0b1sr5.jpg
 
Was weer een gezellige wedstrijd/evenement. Ik zie aan de foto's dat je bij ons geweest bent....  :blush:
 
SpiKeY zei:
Ceriel zei:
Was weer een gezellige wedstrijd/evenement. Ik zie aan de foto's dat je bij ons geweest bent....  :blush:
Oh, is dat zo? Welke foto? Hint hint..  ;)
De eerste, is gemaakt bij ons voor de tent.
Kom je volgende week ook naar Vuur en vlees in Deurne? Proberen we het opnieuw  :D
 
Schijnbaar heb ik wel vlak bij je in de buurt gestaan want op de 3e foto zie ik mijn BBQ m8 waar ik vlak bij liep. (helemaal links gezien op zijn rug)
Op zich wel jammer dat je de leden van ons edele genootschap niet herkent. Misschien de volgende keer gewoon afspreken een soort naam kaartje dragen met je forum naam?  :D :D
 
Ceriel zei:
SpiKeY zei:
Ceriel zei:
Was weer een gezellige wedstrijd/evenement. Ik zie aan de foto's dat je bij ons geweest bent....  :blush:
Oh, is dat zo? Welke foto? Hint hint..  ;)
De eerste, is gemaakt bij ons voor de tent.
Kom je volgende week ook naar Vuur en vlees in Deurne? Proberen we het opnieuw  :D
Volgende week ben ik helaas niet van de partij.
 
RvH6511 zei:
Schijnbaar heb ik wel vlak bij je in de buurt gestaan want op de 3e foto zie ik mijn BBQ m8 waar ik vlak bij liep. (helemaal links gezien op zijn rug)
Op zich wel jammer dat je de leden van ons edele genootschap niet herkent. Misschien de volgende keer gewoon afspreken een soort naam kaartje dragen met je forum naam?  :D :D
+1 geen slecht idee. bbggenootschap speldjes of zelf shirts met je nickname erop. Voor de echte freaks dan ;)
 
Het was weer gezellig :D
 
ik liep redelijk herkenbaar rond met Desiree  ;)
 
richard0501 zei:
Of je eigen gewoon bij elk team voorstellen... net zoals je bij mij hebt gedaan...
Ik leer elke wedstrijd weer nieuwe lotgenoten kennen.
Oh ja.. Ik zou nog een biertje komen ophalen. ;)
Volgende keer.
 
Ik hoop dat in de toekomst ook wedstrijden in het oosten van het land gehouden zullen worden. Hoofddorp is een top locatie, maar voor een Gelderlander toch even rijden.
 
SpiKeY zei:
Ik hoop dat in de toekomst ook wedstrijden in het oosten van het land gehouden zullen worden. Hoofddorp is een top locatie, maar voor een Gelderlander toch even rijden.

+1

helemaal mee eens  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan