BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer rookworst

Had ik graag een stukje van geproefd !!
 
Als je nou geen spulletjes hebt om worst te maken, zou je dat dan ook met verse worst van de slager kunnen maken?
 
Echt heel mooi geworden zeg! De kleur alleen al... *kwijl*
Nu helemaal zin om dit ook te proberen
 
Eddeped zei:
Als je nou geen spulletjes hebt om worst te maken, zou je dat dan ook met verse worst van de slager kunnen maken?
Proberen kan altijd, al zal het resultaat volledig anders zijn... De kruiden in een verse worst zijn anders evenals de structuur.
Ik zou van de worst een mooi worstwiel maken met evt verse laurier ertussen en dan op middelhoog vuur met wat rookhout bereiden.
 
Ziet er top uit ceriel.
 
Ziet er heerlijk uit. Alweer een afslag die ik nog lang niet genomen heb. Maar het voedt de ambitie!
 
H?, die post lijk ik gemist te hebben... Ceriel jongen, wat een schitterende worst, bijna net zo mooi als die van de Hema :p
 
Respect!!!knap gedaan ik wil t graag proberen maar lijkt me zo lastig dat worst stoppen
 
Mooi gedaan Ceriel
 
Ceriel zei:
Eddeped zei:
Als je nou geen spulletjes hebt om worst te maken, zou je dat dan ook met verse worst van de slager kunnen maken?
Proberen kan altijd, al zal het resultaat volledig anders zijn... De kruiden in een verse worst zijn anders evenals de structuur.
Ik zou van de worst een mooi worstwiel maken met evt verse laurier ertussen en dan op middelhoog vuur met wat rookhout bereiden.

Verse worst smaakt idd anders, Maar gerookt smaakt hij altijd al beter als gewoon. Je kunt het gerust proberen.
Ik doe het ook altijd met bv slavinken. En daarin zit nagenoeg hetzelfde deeg.
 
Bert zei:
Ceriel zei:
Eddeped zei:
Als je nou geen spulletjes hebt om worst te maken, zou je dat dan ook met verse worst van de slager kunnen maken?
Proberen kan altijd, al zal het resultaat volledig anders zijn... De kruiden in een verse worst zijn anders evenals de structuur.
Ik zou van de worst een mooi worstwiel maken met evt verse laurier ertussen en dan op middelhoog vuur met wat rookhout bereiden.
Dus gewoon een slavink op de Q?
Waardoor je dan mee? Beuk? En tot welke kerntemp?
Klinkt wel als een leuk idee

Verse worst smaakt idd anders, Maar gerookt smaakt hij altijd al beter als gewoon. Je kunt het gerust proberen.
Ik doe het ook altijd met bv slavinken. En daarin zit nagenoeg hetzelfde deeg.
 
Wow... prachtige rookworsten... past dat ook hangend in bge large?
 
Terug
Bovenaan Onderaan