Na wat relatief korte "oefen" sessie met ribbels en fatty is er genoeg vertrouwen in de setup, OTS47 + HM4, om voor het echte werk te gaan de PP. Ik ga wel voor de inpak methode om de doorlooptijd nog een beetje binnen de perken te houden.wellicht
De kettle vast klaar gemaakt zodat ik morgen zo snel mogelijk kan beginnen, ben niet zo ster in vroeg op staan
. Ventilator gemonteerd De briketten + hout in de bbq gedaan, 8 briketten eruit gehaald zodat die morgen in de starter kunnen.
Zo nu is de procureur, welke al een paar dagen geduldig lag te wachten, aan de beurt.
De procureur geinjecteerd met de Injectiemix van het wedstrijdrecept, voor de rub heb ik Bleus Hog gebruikt.
. Het vlees snel weer in de koelkast gedaan, en nu maar snel naar bed zodat ik morgen een beetje vroeg kan beginnen.
De kettle vast klaar gemaakt zodat ik morgen zo snel mogelijk kan beginnen, ben niet zo ster in vroeg op staan

Zo nu is de procureur, welke al een paar dagen geduldig lag te wachten, aan de beurt.

De procureur geinjecteerd met de Injectiemix van het wedstrijdrecept, voor de rub heb ik Bleus Hog gebruikt.