Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee niet echt, is meer een probeersel, normaal gooi ik de ribben in een shaving dish met een rooster onder in, en zet zie dan compleet op de bbq, werkt makkelijker maar wil dit ook eens proberen.
Welk merk is uw smoker?
Ik zie een schuif tussen vuurbox en roosterkamers, heeft de mijne niet, kan ik er zelf misschien nog inbouwen, lijkt me handig als temperatuur te hoog dreigt te worden.
Dit is een zelfbouw van een ander, de vader van iemand die wedstrijden bbqt.
Die schuif is voor de catering bbq’s. De vuurrode heeft 2 uitgangen, 1 loopt in een dikke buis (deflector) door naar de toren. Met een paar gaatjes om de rest te blijven voeden. En de schuif kun je open zetten om ook in je 1e kamer alle hitte te krijgen.
Is iets wat de grote joe’s voor catering ook hebben.
Dat was een grote wens/ eis voor mij in de smoker. En vandaar dat het deze ook is geworden 😉
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.