BasBQ
Beef en Steak

eerste keer met de BGE

 

borretje

Vuurmaker
Berichten
65
Gisteren mijn BGE XL opgehaalt,foute boel,zoveel mooie dingen,dus de bestelbus half vol!
Het was al vrij laat,maar toch snel even een heerlijke kip gekocht en deze gemarineerd met heerlijke southern blues en vacuum getrokken.
Toen de BGE installeren en toen eindelijk aan de gang met mijn BGE!
Fantastisch!! Wat een eenvoudige temperatuurcontrole!
En na een tijdje een heerlijk kippetje samen met het vrouwtje,deze is trouwens nu om!!
Hier enkele foto's(hoop dat het lukt!)



















 
Sorry,verkeerde topic! Hoe nu goed te plaatsen?

Groeten John
 
Ik heb hem verplaatst.

Dat is niet verkeerd allemaal, ziet er goed uit.
Lekker kippetje ook.

En de tractor is om de BGE naar buiten te rijden.
 
Wow, die is pas echt groot, het kippetje verzuipt bijna ;).

Gefeliciteerd met je eitje en welkom bij de Tokkies.

John, ik verplaats je bericht wel even naar de rookkamer.
 
Ik zie dat je met een bescheiden formaatje gestart bent ;)

Van harte met je EI!
 
Dankjewel,en de tractor.......haha!
Maar de kip was geweldig!
Ben zooooooo ...blij met mijn BGE en mijn wederhelft nu ook na het proeven!
 
Dit ziet er jaloersmakend uit!!
 
en de foto's zijn ook gelukt!! Pfffff........
 
Wat een knoepert! Kippie ziet er goed uit... volgens mij passen er nog wel een stuk meer op :D
 
Leuke foto om ook in het topic "show je bbq plek" te plaatsen, het blijft behelpen......(mij mij dan, hahahaha)
 
dat is een hele mooie bbq, en een heel lekker kippie.
welkom bij de tokkies
 
Je wilde zeker eerst een WGA, maar zag deze toen staan en de verkoper "had hem zelf ook"? Tja, ik weet het, zo gaan die dingen. ;)

Prachtige BBQ plek heb je daar, al zie ik "het vrouwtje" (wat een verschrikkelijke uitspraak trouwens, hoezo 50 jaar emancipatie? X( ) nog steeds een beetje bedenkelijk naar die grote groene bloempot kijken, weet je wel zeker dat ze om is? :-/
 
Sorry, is goed bedoeld hoor!  Maar toen ze zag hoe fijn de bge werkte, de kip gegeten had en mijn gezicht zag wel ja!
 
Prachtig ding ook, die XL, wat een bak ruimte. Lekker stookplekkie ook daar zeg!
 
Ja, mag niet mopperen!
 
Zo kijkt mijn vrouw ook altijd als ik met iets nieuws thuiskom!! En dan zeg ik dat in de aanbieding was, voor de helft van de nieuwprijs!!
Maar als je er dan een lekker kippie vanaf tovert!! Iedereen blij!!
 
Nosmo zei:
Prachtige BBQ plek heb je daar, al zie ik "het vrouwtje" (wat een verschrikkelijke uitspraak trouwens, hoezo 50 jaar emancipatie? X( )

Ik weet gewoon weer waarom ik jou zo'n leukerd vindt Piet! Ik zat hier ook al tegen Verkering te koeren " laat ik NIET horen dat jij OOIT over mij spreekt als " het vrouwtje"!!! Zegt ie ijskoud, " nee, dan loop ik voortaan met een mes in mijn voorhoofd" .....

En nu weer ontopic, wat een prachtige BBQplek zeg.
 
Wat heb ik nu weer teweeg gebracht?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan