Beef en Steak

Eerste keer de kamado gebruikt

Duive

Tondelzoeker
Vanavond kwamen m?n schoonouders eten en dat leek mij een mooie gelegenheid om de kamado voor het eerst te gebruiken.
Gister goed doorgehaald dus eigenlijk de hele middag in bed gelegen. De temperatuur was hierdoor opgelopen naar 150 graden (en kreeg hem terug tot 140 graden) i.p.v. de gewenste 120 haha. Smaakte als nog erg goed spareribs vielen volledig van het bot.
Buikspek spareribs en oerhammetjes konden er mooi te gelijk op alleen vond ik het voorbereiden van de oerhammetjes eigenlijk te veel werk voor iets dat gewoon naar sparerib smaakt...

359455839b6bdf9db91f506d889d323b.jpg
06ed64786cd571164744ddf606537248.jpg
6c68df391b0328fe71334bbbea1f47a3.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Prima begin lijkt me ;)

Duive zei:
Gister goed doorgehaald dus eigenlijk de hele middag in bed gelegen. De temperatuur was hierdoor opgelopen naar 150 graden (en kreeg hem terug tot 140 graden) i.p.v. de gewenste 120 haha. Smaakte

Toch maar een temp meter op wifi/blauwetand aanschaffen! Dan word je vanzelf wakker gepiept!

roykosmeijer zei:
Duive zei:
Gister goed doorgehaald dus eigenlijk de hele middag in bed gelegen. De temperatuur was hierdoor opgelopen naar 150 graden (en kreeg hem terug tot 140 graden) i.p.v. de gewenste 120 haha. Smaakte

Toch maar een temp meter op wifi/blauwetand aanschaffen! Dan word je vanzelf wakker gepiept!
Wat is daar een goede voor?

Mooi begonnen nu verder smerig (zwart ) maken

Lekker hoor! sowieso leuke presentatie al die verschillende gerechten. :)

Mooie manier om de Kamado in te werken. Familie zal trots op je geweest zijn met zulke gerechten

Terug
Bovenaan Onderaan