BasBQ
Beef en Steak

Eerst Pulled Pork met de heatermeter.

 
 

Jackass123

Kooltjesharker
Berichten
168
Donderdagavond de procureur ge?njecteerd en in de rub gezet, de reden dat ik dit donderdag al gedaan heb, is omdat ik hier vrijdagavond geen tijd voor had.
IMG_1744_zpsf6810e45.jpg


Deze Rub gebruikt:
IMG_1696_zps7ef4dc3b.jpg


Primo aangestoken en het vlees erop:
IMG_1750_zpsb2aa2764.jpg


ScreenShot059_zps5e746d22.png
 
succes er mee, maar zal zeker lukken
 
Hhmmmm, ergens in den lande ligt weer zo'n lekker stuk vlees heel langzaam gaar te worden.
Succes met je 1ste PP. En alvast eet smakelijk voor straks :)
 
Hier een Updat, na ca 5 uur in de glace gezet.  Temperatuur had ik verhoogd naar 131?C
ScreenShot060_zps18cedeb2.png

IMG_1758_zps03d13553.jpg
 
Als het goed is kun je ook je sessie live hier laten weergeven! Maar dat kan Emiel je vast vertellen ;)
 
hij ziet er mooi glimmend uit  :)
 
Kerntemperatuur bereikt, nu nog een uurtje rusten.
IMG_1759_zps00153893.jpg
 
Helemaal heel gebleven??

Geen lekker stukkie pikken vanafgebroken?
 
Ziet er goed uit! Handig zo'n HM ;)
Btw jij hebt de instelling van probe 3 nog niet goed staan volgens mij.

De tandverzorging zit wel goed bij jullie :D
 
noskos zei:
Als het goed is kun je ook je sessie live hier laten weergeven! Maar dat kan Emiel je vast vertellen ;)
Ja dat klopt, je moet dan op de HM een script van EpWoody installeren, waarmee je de data van je sessie upload naar de controller site. Vervolgens kun je dan een "live graph" hier krijgen met de volgende code (waarbij je de 86 vervangt door je eigen deel id):
Code:
[bbqsession]86[/bbqsession]
 
Hier de foto's van het eindproduct, dank zij het wedstrijd recept van Noskos, nog nooit zo'n lekkere Pulled Pork gegeten.
Ik had dit wel eens vaker gemaakt op de gasser, maar nu op de Primo vond zelfs de vrouw het geweldig, en mijn gasten waren zeer positief over de Pulled Pork.
Ik heb dit op een bolletje met augurk gegeten, maar we hebben ook broodjes Bahn Mi gemaakt,  waarbij het vlees drooggebakken wordt,  en van kippenlever en ui een pate wordt gedraaid, welke als eerste op het broodje gesmeert wordt, en zelfgemaakte salade daarbij. Dit recept is te vinden in het boek Bespaar met Jamie.
IMG_1760_zps1beff34e.jpg

IMG_1762_zpsf03e482f.jpg
 
Lekkere PP hoor en mooie foto's van de HM 4.1
Zoals Bert al opmerkte zag ik ook de hoge temperatuur van je probe 3.
Dat zou eigenlijk de binnentemperatuur (ambient) van de HM case moeten zijn (althans hardwarematig als zodanig "standaard" door Piet afgeleverd).
Staat je preset in de configuratie daar wel op "vishay" ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan