BasBQ
Beef en Steak

Een mexicaans chica

 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
Het was al weer een tijd geleden dat we een kip van bierblik hadden gegeten. Toen ik met mijn jongste dochter laatst op de site van noskos zat te kijken moest ze heel hard lachen om zijn chica mexicana. Die moesten wij dus namaken. Ik zag alleen wel dat er wel wat aanpassingen aan het recept gedaan moesten worden, wilden mijn twee dochters hem ook nog lekker vinden. We hebben dus de chili vervangen door paprika poeder. Verder zijn we redelijk bij het recept gebleven.

De borsten met margarita boter en de rub:

_MG_7658.JPG


Maak je borsten maar nat, uhm olie ze maar in, uhm laat maar:
_MG_7659.JPG


De dame op haar troon
_MG_7669.JPG


Klaar, maar iets te hardhandig van de bbq gehaald, dus haar jas is enigszins gescheurd:
_MG_7670.JPG


Wat vonden we er van, deze variant op een bcc is ons goed bevallen. Ik denk dat met name de komein het smaakje maakt. Vanwege de regenbuien was ze ook iets verder gegaard dan de planning was (84 graden in plaats van de geplande 78 graden). Gelukkig was de schade beperkt tot een ietwat donker jasje. Ik ga deze nog wel een keer maken!
 
ik hou heel erg van dit soort kippetjes

en gefeliciteerd met je tokkie  :)
 
Leuk, had 'm (uuuh haar ;)) nog niet ontdekt, maar deze gaan wij ook een keer maken. Gefeliciteerd met je tokkie.
 
Mooie donkere mexicaanse schone... deze komt ook op mijn todolist.
 
Gefeliciteerd met je tokkie!
 
Tokkie verdient hoor! Lekker kippetje!
 
Van harte,maar die zwarte jas kan je ook uit trekken en een lekker kippie overhouden.
 
Lekker kippetje heb jij.
Gefeliciteerd met je tokkie.
 
Lekker, ook leuk om te zien dat kinderen meehelpen met koken
 
Heerlijk zo'n kippige , gefeleciteerd met Tokkie.
 
Oeps helemaal vergeten, welkom bij de Tokkies
 
Frits zei:
Lekker, ook leuk om te zien dat kinderen meehelpen met koken
Ik vind het echt een feestje om met samen mijn beide dametjes te koken. Je moet alleen iets meer opruimwerkzaamheden voor lief nemen :).

@All:
En bedankt voor alle felicitaties, ik ga mijn best doen om mijn tokkie lidmaatschap waar te maken :D.
 
Terug
Bovenaan Onderaan