Omdat ik een flinke portie gehakt over had ( ongeveer 700 gram ) wilde ik een fatty maken, vrouwlief wilde liever stokbrood met kipdij-saté
Ik had wat groente over en dat heb ik er in verwerkt naar idee van iemand hier op het forum niet zo lang geleden ( sorry, geen idee meer wie )
Gehakt met de kruiden, te weten zout peper een theelepel mosterdpoeder een theelepel kerrie en paprikapoeder een theelepel mosterd en een theelepel sambal, daarnaast nog een eitje en een beetje geraspte kaas.
Alles goed doorkneed en toen in een grote ziplock zak plat gerold.
Boontjes en prei ( de boontjes zijn voorgekookt )
Geroosterde paprika ( potje ) en champignons er op
Geraspte kaas en een beetje ketchup ( vrouwlief houd niet van bbq saus
Alles strak opgerold
Na een uurtje opstijven in de koelkast er een spekjasje omheen geweven, helaas wat weinig spek maar we moeten het er maar mee doen
Nu de bbq gereedmaken voor de gehaktrol / fatty af te maken, de saté bak ik als laatste boven de kolen die over zijn
Resultaat volgt later !
Ik had wat groente over en dat heb ik er in verwerkt naar idee van iemand hier op het forum niet zo lang geleden ( sorry, geen idee meer wie )

Gehakt met de kruiden, te weten zout peper een theelepel mosterdpoeder een theelepel kerrie en paprikapoeder een theelepel mosterd en een theelepel sambal, daarnaast nog een eitje en een beetje geraspte kaas.
Alles goed doorkneed en toen in een grote ziplock zak plat gerold.

Boontjes en prei ( de boontjes zijn voorgekookt )

Geroosterde paprika ( potje ) en champignons er op

Geraspte kaas en een beetje ketchup ( vrouwlief houd niet van bbq saus

Alles strak opgerold

Na een uurtje opstijven in de koelkast er een spekjasje omheen geweven, helaas wat weinig spek maar we moeten het er maar mee doen

Nu de bbq gereedmaken voor de gehaktrol / fatty af te maken, de saté bak ik als laatste boven de kolen die over zijn
Resultaat volgt later !