BasBQ
Beef en Steak

ecobrassa

 
 
 

maroc

Gemarineerd
Berichten
1.546
Eindelijk 3 doosjes ecobrassa besteld. Deze komen hopelijk deze week nog binnen.
Wie o wie kan mij vertellen hoeveel kooltjes ik nodig heb voor ribs a la easterwood op de weber 57 cm

Ik moet zaterdag de buurt bbq voorzien van ribs, MOINK-balls en sate dus will wel e.e.a  voorbereiden  :-\
 
Gewoon een weber starter vol. Na 20-25 minuten verdelen over twee zijkanten, onderkant vrijwel dicht (2mm) en boven helemaal open. Na afloop alles dicht dan kan je de overgebleven briketten een tweede keer gebruiken.
 
En voor een wga, halve starter? Ik ben er nog niet uit hoe ver ik hem onder moet open zetten en of ik ook beide schuifjes tegelijk moet open zetten of dat ook 1 kant werkt.

Frits zei:
Gewoon een weber starter vol. Na 20-25 minuten verdelen over twee zijkanten, onderkant vrijwel dicht (2mm) en boven helemaal open. Na afloop alles dicht dan kan je de overgebleven briketten een tweede keer gebruiken.
 
gewoon eerst even de koude erin leggen, 1 laag is voldoende en laat 1/3 vrij. stop de briketten dan in starter.
ik doe ze meestal allebei half open
 
Thx Frits!
 
Terug
Bovenaan Onderaan