BasBQ
Beef en Steak

Dutch Oven Action

Klopt het dat de pan van binnen (en van buiten) geëmailleerd is?
Dat zijn namelijk de andere kleuren van dit model wel.
 
Klopt het dat de pan van binnen (en van buiten) geëmailleerd is?
Dat zijn namelijk de andere kleuren van dit model wel.
Vaatwasmachinebestendig staat er in de specificaties dus dat kan niet anders :giggle:

Heb ‘m gisteren in m’n handen gehad en voor dat geld ook maar meegenomen...... Binnen en buitenkant (ook van de zwarte) is inderdaad geëmailleerd. Alleen de rand is blank dus die wil wel een likje olie op z’n tijd maar verder is het een DO voor luie hobbyisten :giggle:
 
Heb eens gehoord dat voor de smaak van hetgeen je er in bereid zo'n pot beter niet geëmailleerd zou zijn, kan dit? kan mij niet voorstellen op welke manier dit invloed zou hebben.
 
Heb eens gehoord dat voor de smaak van hetgeen je er in bereid zo'n pot beter niet geëmailleerd zou zijn, kan dit? kan mij niet voorstellen op welke manier dit invloed zou hebben.
Lijkt me toch onzin, haha! Zou dus ook betekenen dat bij een merk als Le Crueset het ook invloed op de smaak zou hebben... Volgens mij is het wel zo dat hij niet geëmailleerd gietijzer je ook echt een kleine hoeveelheid ijzer binnen krijgt. Dit zal bij deze pannen niet zijn.
 
Heb eens gehoord dat voor de smaak van hetgeen je er in bereid zo'n pot beter niet geëmailleerd zou zijn, kan dit? kan mij niet voorstellen op welke manier dit invloed zou hebben.

Ik kan het niet onderbouwen geef ik direct toe maar ik proef smaakverschil tussen aardappeltjes uit de skillet en een tefalpan
 
Is wat mij betreft geen dutch oven.
Die zijn niet geëmailleerd.
Is vast een leuk sudderpannetje maar juist dat extra van een gietstalen pan heeft het niet.
Die heeft namelijk "smaak" die in de poriën van de pan z'n werkt doet. Daarom was je die ook niet af in de vaatwasser!

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan