BasBQ
Beef en Steak

Dutch Oven Action

 
 

DvDeurzen

Vuurmaker
Berichten
65
Bbq vrienden,

Ik was van de week bij de Action en zag daar deze gietijzeren braadpannen staan. Vond dit wel iets voor op de Q om eens een stoofschotel of wat dan ook te maken. Iemand ervaring met deze DO?

D1E88A5A-9010-4169-BD2F-F2BB93901F57.jpeg
 
Voor €20,-- kan je niet direct een buil vallen. Zou wel een zwarte pakken..... 😉
Welk goed schoonmaken en inbranden.
 
Ik heb zelf een petromax ook wat duurder maar geloof niet dat ze beter zijn als een windmill bijv. Of gewoon een c merk.

Zien er wel leuk uit met het symbool op de deksel :)



Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
 
Voor dat geld zou ik het gewoon kopen. Wel even kijken of de houder om de pan op te tillen niet van plastic is 😉
 
Ik heb zelf een petromax ook wat duurder maar geloof niet dat ze beter zijn als een windmill bijv. Of gewoon een c merk.

Zien er wel leuk uit met het symbool op de deksel :)



Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
Nee plastic zit er niet aan Frits. Is gewoon volledig gietijzer! Dus heb hem inderdaad maar gekocht
 
We hebben hem toch maar meegenomen. Ziet er best degelijk uit

image.jpg
 
Mooi ding zo te zien. Is de dop op de deksel rvs?
 
Mooi ding.
Daar kun je geen breuk om vallen.

Wel even oppassen met die deksel.
Die knop ziet er te verleidelijk uit om zo zonder bescherming op te pakken... Maar ach, doe je maar 1 keer
 
Wel even oppassen met die deksel.
Die knop ziet er te verleidelijk uit om zo zonder bescherming op te pakken... Maar ach, doe je maar 1 keer
emoji23.png
Op onze Le Creuset gietijzeren pot zit ook een vergelijkbare knop, weet niet hoe ze het doen maar die pot mag heet zijn maar toch kan je die knop blijven vastnemen.
 
Mooie pan voor dat geld, lijkt veel op een Staub, die is alleen 8 keer zo duur.😂
Kun je volgens mij geen buil aanvallen.
 
Mooie ketel.
Inbranden op de Q en dan...lekkere gerechten maken.
 
Op onze Le Creuset gietijzeren pot zit ook een vergelijkbare knop, weet niet hoe ze het doen maar die pot mag heet zijn maar toch kan je die knop blijven vastnemen.
Het is natuurlijk wel een verschil of je de pot op het vuur zet, of in de oven/BBQ...
 
Moo hoor. Heb hier ook normale sola pannen. Die zijn meer dan prima.
 
Nice. Zal hier ook eens langs de action lopen.
Voor het geld hoef je het niet te laten
 
Terug
Bovenaan Onderaan