BasBQ
Beef en Steak

Dry Aged Black Angus

Idd, mooie vitrine bij die slager.
Die Toma zou ik toch ook gedurfd hebben.

Welk ras is Theo?
Theo is een langhaar teckel. Het groot formaat 😁

Daarnet zag ik zijn filmpje nog eens waar hij het bot proper maakt van deze toma en daar zie ik de twee kanten en aan de andere kant is minder vet te zien. Dus dat loopt niet door. Maar voor ons tweetjes is zo een toma net wat te veel.
 
Jammer dat Kortenberg een beetje uit de richting ligt, anders wist ik wel waar ik vlees ging aankopen.

Leuke foto met de hond, heb hier een enthousiaste Jack Russell (hiermee zeg ik eigenlijk al 2x hetzelfde ;)), die plakt echt aan mij (ben er bijna 3 jaar mee naar een hondenschool geweest, door weer & wind).
Wanneer ik in de keuken bezig ben is zij ook altijd een aandachtige toeschouwer, wanneer ik vlees wat bij moet trimmen is er altijd wel een klein stukje voor haar.

Een lekker stukje dry aged vlees, is altijd een feestje.
 
Jammer dat Kortenberg een beetje uit de richting ligt, anders wist ik wel waar ik vlees ging aankopen.

Leuke foto met de hond, heb hier een enthousiaste Jack Russell (hiermee zeg ik eigenlijk al 2x hetzelfde ;)), die plakt echt aan mij (ben er bijna 3 jaar mee naar een hondenschool geweest, door weer & wind).
Wanneer ik in de keuken bezig ben is zij ook altijd een aandachtige toeschouwer, wanneer ik vlees wat bij moet trimmen is er altijd wel een klein stukje voor haar.

Een lekker stukje dry aged vlees, is altijd een feestje.

Als het een troost mag zijn, ik woon in een deelgemeente van Kortenberg, maar de slager is in Nossegem bijna direct aan de afrit van Sterrebeek. Maar vanuit Izegem blijft dat nog steeds ver :ROFLMAO: Maar aan jullie kanten zal er hier en daar wel een halalslager zijn die ook wel speciale dingetjes heeft.
 
Vlees ziet er heerlijk uit! Leuke combinatie ook met het brood, is eens iets anders (y)
 
Als het een troost mag zijn, ik woon in een deelgemeente van Kortenberg, maar de slager is in Nossegem bijna direct aan de afrit van Sterrebeek. Maar vanuit Izegem blijft dat nog steeds ver :ROFLMAO: Maar aan jullie kanten zal er hier en daar wel een halalslager zijn die ook wel speciale dingetjes heeft.
Kan je mij die slager zijn naam & adres eens doorgeven?
Mijn vrouw haar grootmoeder woont ook in Nossegem dus als eens naar daar gaan misschien ook eens bij die slager stoppen :)
 
Kan je mij die slager zijn naam & adres eens doorgeven?
Mijn vrouw haar grootmoeder woont ook in Nossegem dus als eens naar daar gaan misschien ook eens bij die slager stoppen :)

Ge gaat er wss al heel vaak langs gereden zijn, zonder het te zien. Ligt eigenlijk op het grote kruispunt van de steenweg.


Moest ge facebook en/of Instagram hebben, daar kunt ge hem volgen. Hij post meermaals per week een filmpje met zijn merchandise In de vitrine.

De website zelf blijft in onderhoud staan :ROFLMAO:
 
Ge gaat er wss al heel vaak langs gereden zijn, zonder het te zien. Ligt eigenlijk op het grote kruispunt van de steenweg.


Moest ge facebook en/of Instagram hebben, daar kunt ge hem volgen. Hij post meermaals per week een filmpje met zijn merchandise In de vitrine.

De website zelf blijft in onderhoud staan :ROFLMAO:
idd, weet waar het is, maar van de autostrade komende gaan wij meestel rechtsaf of rechtdoor, nooit naar links :)
 
Lekkere reportage hoor en voor jouw slager (y) (y)
Jammer dat ik niet in de buurt woon, hahahahaha dat zeggen er meer
Geweldig stukje vlees zeg, prima!🔥🔥🔥🔥
 
Ik ben fan van Theo :love: wat een schatje en dan al die speeltjes in de keuken bij je voeten 😂🤣😂 ik wil aandacht, of laat ff een stukje vlees vallen, ahhhh toe nou, geweldig!
Ohja jullie hadden allebei een mooi stuk vlees maar was ff afgeleid 😜
 
Welk ras is Theo

Da's een bouvier, dat zie je zo!

Schitterend stukje vlees, dat lust ik ook wel! Ik sta ook vaak met mijn tongetje zo bij het vlees...
 
Da's een bouvier, dat zie je zo!

Schitterend stukje vlees, dat lust ik ook wel! Ik sta ook vaak met mijn tongetje zo bij het vlees...
Twijfelde tussen Teckel, Deense Dog en Dalmatier.

Vermoedde uiteraard teckel, maar vond zijn haartjes er te fluffy uit zien :) .
Waarschijnlijk nog puppyvachtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan