BasBQ
Beef en Steak

DO 1e keer uitproberen met stoofvlees

 
 

Zwientie

Pitmaster
Berichten
710
Hey Mede Q'ers,

Gisteren voor de 1e keer mijn nieuwe DO uitgeprobeerd. 6 kwarts paste mooi in mijn GBS ring van mijn weber. Beetje op gevoel gewerkt qua temperatuur en tijd. Maar ben zeer tevreden over het resultaat. Het vlees was een kilo runderlap in stukken. Wat uien, ontbijtkoek, kruidnagel, jeneverbessen en laurier toegevoegd en last but not least een lekkere herfstbok erbij. Eerst goed aanzetten en daarna lekker laten pruttelen voor een paar uurtjes. Het staat nu in de koelkast en morgen eten we het lekker op met een stampotje erbij.

Hier nog de foto's want anders is het niet gebeurd hé.
IMG_20211107_075220.jpg
IMG_20211107_080326.jpg
IMG_20211107_080312.jpg
IMG_20211107_080824.jpg

IMG_20211107_082205.jpg
IMG_20211107_082548.jpg



IMG_20211107_081321.jpg

IMG_20211107_140107.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geen discussie over mogelijk of dit gebeurd is of niet, Zwientie! 😄
Jij gaat genieten morgen. Ziet er heerlijk uit.
 
Lekker hoor
Welke do heb je gekocht?

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Dat ziet er smakelijk uit.
 
Ziet er smakelijk uit.
 
Dat zal gesmaakt hebben.
DO lijkt wel gemaakt voor het Weber Rooster.
 
Lekker stoofvlees uit de D.O. ziet er heerlijk uit maar warm bier kan ik maar niet aan wennen. :unsure:
 
Lekker hoor! Ziet er heerlijk uit.
 
Ziet er lekker uit.
Zo'n DO is fantastisch voor dergelijke bereidingen.
 
Dat zal gesmaakt hebben.
DO lijkt wel gemaakt voor het Weber Rooster.
Het smaakte zeker goed! De DO heb ik wat research over gedaan. En hierdoor heb ik deze gekocht. Hij valt er mooi in en een stuk goedkoper dan de Weber versie.
 
Ziet er goed uit!
Welke temperatuur heb je aangehouden?
Bedankt, Ja de temp is een beetje lastig de rooster temp zat met het aanbraden zo rond de 180 tot 200 graden. En nadien met het sudderen zo rond de 100 graden. Ik heb het niet echt continu in de gaten gehouden.
 
Het smaakte zeker goed! De DO heb ik wat research over gedaan. En hierdoor heb ik deze gekocht. Hij valt er mooi in en een stuk goedkoper dan de Weber versie.
Slim ingekocht

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Het smaakte zeker goed! De DO heb ik wat research over gedaan. En hierdoor heb ik deze gekocht. Hij valt er mooi in en een stuk goedkoper dan de Weber versie.

Welke DO is dit?
 
Een hele fijne DO. Ik heb dezelfde alleen met pootjes. De Petromax lijkt idd gemaakt te zijn voor de Weber. Stoofvlees ziet er heerlijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan