BasBQ
Beef en Steak

Dinosaurus (soort van)

Zou je het ook hier kunnen delen :) heb ook wel interesse en misschien zijn er nog meer

Zoals mrooding al aangaf, idd van het merk Wilton, als je daarop googelt in combi met dinosaurus bakvorm krijg je verschillende hits.
 
Zo'n broodje dinosaurus zou ik ook wel lusten.
Leuk voor op een kinderfeestje, denk niet dat mijn pubers er op zitten wachten

Mhah 14 jarige zoon klaagt niet, sterker nog, hij vraagt geregeld wanneer we weer dino eten. Gebruik dezelfde receptuur als de gewone hamburgers en die worden zeer gewaardeerd, dus hij weet waar hij om vraagt.
Al kan ik me voorstellen dat andere pubers er wat bedenkelijk bij zullen kijken.
 
Soow dat is een goed idee....

Super leuk om te doen met de kids lijkt me.
Wel jammer dat je hem al zo snel moest 'slachten'

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Heel gaaf. Zeker dat de vorm zo goed blijft. Hier ooit met de brakken geprobeerd hartjes te maken. Maar die waren onherkenbaar na garen. Die waren dan ook wel een heel stuk kleiner. Ik ga dit zeker onthouden. En google op grotere vormen. Ga ik daar eens de blits mee maken.
Plank zier er overigens heel goed uit. Allemaal lekker dingen, ik snap wel dat ze graag Dino eten bij jullie. TOP
 
Geniaal! Dit is dus precies wat
Ik bedoelde met eten voor kids 😂 En inderdaad, care to share het vormpje? 😇
 

Het was een zoektocht van 0.5 seconden op google Rene.. kom op zeg :p

Volgende hit weer een paar euro eraf;
Haha! Ja kwam hem zelf ook al tegen, maar misschien heeft ze goedkoper adres 😂😂😂
 
Nee helaas, ben niet één of andere malafide dinosaurus vorm dealer
Maar je mag wel mijn vorm lenen mocht je in de buurt wonen
Gemiste kans 😂 Goed aangeboden, helaas ben ik woonachtig in het hoge Noorden. Zal zelf een moeten aanschaffen 😉
 
KRULFRIET!!!!!!

Wat een geweldig plankje zeg. Echt super leuk die Dino.
Is toch geweldig dat de Kids je kookkunsten waarderen.
Nu nog zelf laten maken, kan jij achterover leunen :cool:
 
Ziet er geweldig uit, zowel de dino als de hele plank 😋.
 
Terug
Bovenaan Onderaan