BasBQ
Beef en Steak

Di_Foglio stelt zich voor

Di_Foglio

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo bbq liefhebbers,

Ik ben al langere tijd achter de bbq te vinden, maar sinds ik vorig jaar eigenaar werd van een black bastard is het behoorlijk toegenomen. De outdoorchef wordt op dit moment bijna niet meer gebruikt.

Ik heb een black bastard large (met dank aan o.a. Mijn lieve vrouw) met een pizzasteen en sinds afgelopen week een gietijzeren rooster en een verhoger om (in mijn geval) de asperges niet te laten verbranden als ik bijvoorbeeld picanha nog op hoge temperatuur wat mooie strepen geef  ;).  Daarnaast nog 2 temperatuurmeters en een spareribsrek van de Ikea.

Ik doe regelmatig inspiratie op via de site van Noskos,  smoke & bbq (Facebook) en andere sites. Leuk om te doen, maar je krijgt er wel veel trek van. Het ontdekken van nieuwe dingen spreekt mij als amateurkok erg aan en daardoor heb ik ondertussen bijvoorbeeld  picanha of pulled pork leren kennen. Wat een feest!

Binnenkort wil ik een keer Chuck eye steak gaan proberen, waarschijnlijk op mijn nieuwe gietijzeren rooster.

Mijn vlees heb ik de laatste paar keer via egmen pit besteld. Hij had goed geprijsde dik bevleesde spareribs en daardoor ben ik ook eens verder op zijn site gaan kijken.  De site is verre van geweldig (op dit moment), maar hij reageert altijd netjes per mail en misschien nog belangrijker.... ik vind het vlees prima smaken. Niet een uitgebreid assortiment, maar ik kan er nog prima mee uit de voeten  :D

Tot slot merk ik dat ik steeds wel weer iets leuks aanschaf voor de bbq, na het gietijzeren rooster ga ik maar eens sparen voor zo'n heater meater. Geen noodzaak op dit moment, wel een mooie verrijking van de bbq t.z.t..


 
Welkom!
Heb je een linkje naar de site van Egmen Pit? Ben wel benieuwd eigenlijk
 
Welkom!
 
Welkom!
 
Hallo en welkom hier! Ook ik ben benieuwd naar EgmanPit.
Grz.
 
Www.meatmyhobby.nl

De bestelknop werkt niet meer, dus ik stuur gewoon een mail met wat ik wil hebben en wanneer het bezorgd mag worden. Dat werkt voor mij prima.
 
Welkom bij het BBQ Genootschap.
 
Welkom

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Welkom hier.
 
hoi .....
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan