BasBQ
Beef en Steak

DHL

 
 

Jackass123

Kooltjesharker
Berichten
168
26 juli heb ik een herseninfarkt gehad, hierdoor is mijn vakantie in het water gevallen.
Vandaag zou ik een zending van Vuur en  Rook, die hier overigens niets aan kan doen, binnen krijgen via DHL ( dit is voor mij de afkorting van De Honden Lullen,), de hele dag niks geleverd gekregen, zie onderstaand, volgens hun ben ik op vakantie, Lekker zuur, ik zit aan huis gekluisterd.
ScreenShot061_zps21554648.png
 
Dat is balen vooral het herseninfarct. Hoop dat je weer vlug de oude wordt. Dat pakje komt wel ;).
 
Dat is idd vervelend, heb het ook weleens meegemaakt. Ligt vaak ook aan de persoon/bezorger en niet direct aan de firma. Vandaag zelf meer geluk met Rook <=> Vuur. Pakketje netjes afgeleverd door DHL.

Vind het vervelender om te lezen dat je een herseninfarct hebt gehad. Wens je sterkte bij je herstel en hoop dat het enigszins meevalt,.... in hoeverre zoiets mee kan vallen.
 
Dat is pech nu zorgen dat je beter wordt.
 
Sterkte met je herstel!!
 
Gewoon naar DHL bellen en aangeven dat je een ander aflever adres wil doorgeven.
Ik laat vaak pakjes bezorgen bij een winkeltje hier in de buurt waarvan ik de eigenaren goed ken.
Die hebben er geen moeite mee om zo'n pakje aan te nemen.
 
Zeer herkenbaar, ook hier regelmatig een briefje van DHL door de brievenbus, terwijl zowel wij als beide buren thuis waren. Sterkte met je herstel, na 7  herseninfarcten weet ik ongeveer wat je mee maakt. Gelukkig krijg ik ze in een niet vitaal deel van de hersenen. ( korte termijn geheugen en evenwicht).
 
Balen zowel het pakje als je gezondheid! Sterkte.
 
Jackass, success met herstel! Ik begrijp je frustratie wanneer je iets verwacht binnen te krijgen en dit niet gebeurd.
 
Herseninfarct is nie goe nie, hoop dat je snel en volledig hersteld!
DHL chauffeurs krijgen zoveel pakjes mee dat het ze niet eens lukt om ze allemaal te bezorgen, terugbrengen onder het mom van mijn werkdag is voorbij wordt niet geaccepteerd, daarom geven ze bijzonder vaak op dat iemand niet thuis is, bij mij werdt er zeer geregeld zelfs gezegd "adres bestaat niet".....inderdaad zeer irritant.
Sterkte met je revalidatie!
 
Heel veel sterkte met je revalidatie!

Ik zelf, even afkloppen, heb geen problemen gehad met DHL. Ik heb naast jou ook van anderen een aantal negatieve verhalen gehoord, in sommige gevallen is het pakketje geroutineerd.Ik zou dit wel even doorgeven aan Vuur & Rook (ook al kunnen zij niks aan doen), als er genoeg klachten zijn kunnen ze eventueel overstappen op een andere transport maatschappij. Hiermee redt je andere bbq-zieltjes.
 
Veel sterkte kerel !! Ik weet wat het inhoud. Helaas heeft m'n dochter hetzelfde gehad 8 jaar geleden op haar 13de. Blijf vooral de zon zien, en licht aan het einde van de tunnel. Dat pakketje komt wel goed. Mijn smokertje werd vandaag gelegerd, terwijl er gisteren op de T&T code stond.
 
Veel sterkte met het herstel,dat is veel belangrijker dan het pakketje via DHL.

Maar ook hier niet altijd vreugde als er iets via DHL moet komen.
Heb het in een zending meegemaakt dat het adres onbekend was, we gesloten waren (priv? adres) en op vakantie (was dat maar waar) heeft uiteindelijk een week geduurd vol met valse belofte van hun kant.
 
Waardeloze service van DHL.  X(

4 weken geleden, (toevallig ook van V&R), tot 2 x toe een sticker in de bus, met iets van  "u was niet thuis". (verder niets, niet een nummer wat je moet bellen voor een afspraak, of een adres waar je het af kan halen (was vroegah wel zo))
Niet bij de buren afgeven hoor, zoals vrijwel elk ander postbedrijf wel doet.  ~X(  (buren die overigens wel degelijk thuis waren)
Uiteindelijk komt het weer retour bij Martijn (V&R) terecht, en hij baalt ook van DHL (en is bezig met andere firma's naar wat ik begreep)
Vervolgens afgesproken om het maar naar mijn werkadres laten sturen. (daar is altijd wel iemand, alleen ben ik niet altijd binnen (lees meestal niet).

2 weken geleden kreeg ik weer een pakje van DHL, en wat denk je...........briefje in de bus, "bij de buren op nr 32 afgegeven"  (het kan dus blijkbaar wel, en het ligt idd aan de bezorger of dat dit wel of niet gedaan wordt.  L-)  (kleine moeite, en lijkt mij ook goedkoper, dan heen en weer sturen)

Wat natuurlijk veel belangrijker is, is je gezondheid.
Heel veel sterkte met het herstel Jack.

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan