BasBQ
Beef en Steak

Deuk in nieuwe kamado

EmmDee

Tondelzoeker
Berichten
7
Goedenavond allemaal.

Gisteren heb ik mijn eerste kamado opgehaald (Grill Bill pro XL).

Vandaag bij het uitpakken zie ik een deuk in de deksel. Normaal zou ik een klein deukje niet erg vinden maar het zit precies aan de voorkant waar je altijd naar kijk.

Email gestuurd naar Grill Bill maar hun reactie valt tegen. Ik zou graag jullie mening hierover willen hebben. Is dit normaal of niet?

Zie fotos in de bijlagen en email van de winkel hieronder.

Met vriendelijke groet
Matt

=======================

"Oneffenheden zal je zien op iedere kamado en dat hoort erbij, het wordt door vele ook gezien als de charme van het (natuur)product.
De kamado's worden heet gebakken en deels ook met de hand bewerkt. Iedere kamado is daarom uniek, dit kan zichtbaar zijn aan zowel de binnen- als buitenkant.
Alle kamado's worden door ons zelf gecontroleerd, er zullen geen kamado's ons magazijn verlaten als ze niet eerst goedgekeurd zijn.
Je kunt met een gerust hart lekker aan de slag gaan, we wensen je heel veel grill plezier toe."

bbq2.jpg


bbq1.jpg
 
Ik vind het een slap antwoord. Een oneffenheid is in mijn optiek wat anders dan dit. Dit is duidelijk een put. Ik snap goed dat je het hier niet mee eens bent.
 
Het is puur een esthetisch issue. Geen idee of ik er zelf een probleem mee zou hebben.
 
Ik vind het ook een slap antwoord. Dit is in mijn ogen iets anders dan een oneffenheid, en dat een kamado een natuurproduct is is al helemaal nonsens.

Daarentegen zal het idd puur esthetisch zijn en geen kwaad kunnen, maar als je nieuwe auto met een deukje afgeleverd wordt ga je ook niet akkoord...
 
Antwoord uit het boekje. 😒
Wat zegt je leverancier ?
 
Thans eens op FB op een ad van hun wat in discussie gelegen met die mannen van Grill Bill. Ze beweerden dat hun toestel gewoonweg het beste was.
 
Thans eens op FB op een ad van hun wat in discussie gelegen met die mannen van Grill Bill. Ze beweerden dat hun toestel gewoonweg het beste was.
Ja ik bedoel het is zeker puur esthetisch, precies aan de voorkant waar je altijd naar kijkt. Het is verder een mooi kamado, stevig en professioneel onderstel etc. Alleen het lijkt als of het een klap heeft gehad in de fabriek of magazijn. Op de doos zie ik geen schade. Ik zal blij zijn met een nieuwe deksel want ik wil meteen aan de slag haha.
Ik dacht misschien ben ik een beetje flauw aan het doen over een deukje, maar mijn vrouw zei ook meteen "nee dat kan echt niet".
Daarom hier ook jullie menigen zoeken voor dat ik terug op de email van grill bill reageren.

Thanks
Matt
 
Ben het wel met bovenstaande reacties eens.

Ja het is cosmetisch en zal niks af doen aan de werking maar bij een uitgave als deze verwacht je dit niet.

Zou inderdaad om een nieuwe deksel vragen.
 
Zou hier mezelf ook erg aan storen.
Zeker niet accepteren.
Toen ik mijn bge large kreeg zat er een hele kleine beschadiging aan de binnenzijde.
Werd meteen omgeruild.
 
Het is geen natuurproduct. Het is gewoon een soort van klei dat gebakken is.
Een bord wordt ook van klei gemaakt, als daar zo’n deuk in zit is het een B-keus bord met dito prijs.
Niet accepteren.
 
Ik zou het ook absoluut niet accepteren.

Ik schoot bijna in de lach met het lezen van hun uitleg. ?!?"Natuurproduct"?!?
 
Wat anderen hiervoor ook al gezegd hebben het zal niks afdoen aan de kwaliteit of werking, maar het is geen €14,95 wat je uitgeeft. Je kan en mag alle waar naar zn geld verwachten. En de flauwigheid van alles wordt gecontroleerd... ik betwijfel of ze elke pallet uit en in pakken om alles te controleren. Op zijn minst een nieuw deksel en vind dat je kan verwachten dat de heren Grill en Bill deze voor je monteren.
Dat gezegd hebbende. Het is wel een prachtapparaat!!!
 
Ja ik bedoel het is zeker puur esthetisch, precies aan de voorkant waar je altijd naar kijkt. Het is verder een mooi kamado, stevig en professioneel onderstel etc. Alleen het lijkt als of het een klap heeft gehad in de fabriek of magazijn. Op de doos zie ik geen schade. Ik zal blij zijn met een nieuwe deksel want ik wil meteen aan de slag haha.
Ik dacht misschien ben ik een beetje flauw aan het doen over een deukje, maar mijn vrouw zei ook meteen "nee dat kan echt niet".
Daarom hier ook jullie menigen zoeken voor dat ik terug op de email van grill bill reageren.

Thanks
Matt

Deze heeft in de fabriek een aanraking gehad toen de keramiek nog niet uitgehard was. Eigenlijk jammer dat dit de kwaliteitscontrole gehaald heeft. Hadden daar makkelijk een nieuw deksel op kunnen zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan