BasBQ
Beef en Steak

Delft Beer & BBQ Fest - 27 & 28 juni

Hier ga ik zeker (op de fiets) heen.
 
Ren? zei:
Hier ga ik zeker (op de fiets) heen.

Als jij hier langs fiets kunnen we fietspoolen. Neem ik wel een kussentje mee voor op het achterrek.
 
Ik woon in Schiedam noord. Ik kom weinig huizen tegen onderweg.
 
Ren? zei:
Ik woon in Schiedam noord. Ik kom weinig huizen tegen onderweg.

Ik lees weer niet goed :( Ik dacht Rener en die woont hier dichtbij.
 
 
Ren? zei:
Hier ga ik zeker (op de fiets) heen.

Ik ga ook op de fiets, kom van de andere kant Rene. ;) zullen we bij Ikea afspreken? Gaan we eerst kuttarbullar eten =))
 
Dominique zei:
Ren? zei:
Hier ga ik zeker (op de fiets) heen.

Ik ga ook op de fiets, kom van de andere kant Rene. ;) zullen we bij Ikea afspreken? Gaan we eerst kuttarbullar eten =))

Jij bent zeker ook lid van de IKEA family, krijg je nog korting. :p :p :p :p
 
Bert zei:
Dominique zei:
Ren? zei:
Hier ga ik zeker (op de fiets) heen.

Ik ga ook op de fiets, kom van de andere kant Rene. ;) zullen we bij Ikea afspreken? Gaan we eerst kuttarbullar eten =))

Jij bent zeker ook lid van de IKEA family, krijg je nog korting. :p :p :p :p
Je kan het zo gek niet bedenken of ik ben er lid van Bert. Zelfs van een BBQGenootschap, hoe gek wil je het hebben =))
 
Denk dat we nu wel weer terug kunnen naar het Topic, de barbecue wedstrijd in Delft
 
Nou, ook niet te ver van Vlaardingen af, denk dat ik ook even kom proeven.
 
Het is al bijna! Ik ga er naar toe. Hopelij wordt het net zo leuk als Hoofddorp, en is er de mogelijkheid om rustig met de teams te praten. Duimen voor mooi weer!
 
Ik kom ook zeker even kijken (gelijk een familiebezoekje doen ihkv nuttig met aangenaam verenigen ) :D
 
Jammer dat het niet in het centrum is, bv op de beestenmarkt, maar dit rijdt weer beter aan. Is er al een programma, dan weet ik hoelaat ik op beide dagen langs kan komen. Is het alleen de wedstrijd trouwens of kun je ook nog praten met leveranciers, rubjes kopen, of meedoen met een workshop (worst maken bijvoorbeeld)
 
santino zei:
Jammer dat het niet in het centrum is, bv op de beestenmarkt, maar dit rijdt weer beter aan. Is er al een programma, dan weet ik hoelaat ik op beide dagen langs kan komen. Is het alleen de wedstrijd trouwens of kun je ook nog praten met leveranciers, rubjes kopen, of meedoen met een workshop (worst maken bijvoorbeeld)

+1 Goeie vraag.
 
geweldig.. moet dit soort evenementen toch eens gaan bezoeken. En deze zit om de hoek. Met lijn 1 vanuit Scheveningen ben ik er zo :D. Hmmm. even kijken of het gaat lukken, misschien wel.
 
Hoi Santino.

Ben je je alvast aan het voorbereiden op de volgende serie Grillmasters?  =)) =)) =))
 
Hahaha nee ik blijf eeuwig student van het edele BBQ Genootschap  ;)
 
Pak van m'n hart, ik schrok al.  ;) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan