BasBQ
Beef en Steak

De R?g?hs hebben het goed gedaan!

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Dit berichtje zetten de Rokende R?g?hs op facebook over hun resultaten bij Smokin' in Snarestone dit weekend.

WOW!! 1st place chicken, 3th in ribs, 3th in pork, 3th in brisket & 1st in desert, 2nd in BBQ sauce, 3 in cooking from the homeland!! 3th overall!!!

Goed gedaan mannen! Ben reuze benieuwd naar de verhalen!
 
Ja de mannen hebben weer lopen vlammen. Ze zullen wel moe zijn van het reizen en bbq'n maar ook ik ben erg benieuwd naar de verhalen!
 
ik las het ook al op facebook, vind het een pracht prestatie, barst maar los met de foto's en verhalen
 
Van harte met deze prestatie!! Ik zie het verhaal en de foto's graag tegemoet!! :p
 
Mooie prestatie, gefeliciteerd!
 
Super gedaan, het wordt nog wel iets met dat BBQ-en in NL
 
Inderdaad moe maar meer dan voldaan weer terug in NL! Bedankt voor alle felicitaties, we zijn echt super blij met onze score. Ondanks dat er niet zoveel teams waren was het een top weekend waarin we weer heel veel hebben geleerd, onze scores hebben verbeterd en super veel hebben gelachen.

We hebben op onze website snel even een kort verhaaltje, de uitslagen en uiteraard de foto's gezet.
Directe link naar het verslagje : http://www.derokenderegahs.nl/nieuws/smoking-snarestone/

Hieronder alvast de belangrijkste foto :p

SmokingInSnarestone-24.jpg

 
Proficiat mannen !! Echt super gedaan !
 
Van harte! Echt een top prestatie! Kicken foto ook
 
Wow, netjes hoor, van harte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan