Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik super aan de Hanos vind is dat ze de Picanha's van minder dan een kilo hebben, handig als je met z'n 2e bentBarbeknoei zei:Persoonlijk ben ik fan van Hanos, maar ben niet objectief[emoji6lk].
Picanha koud = gouddennis zei:Met zijn twee?n is een picanha van een kilo toch ook niet zo'n probleem?
Doormidden snijden en de andere helft vewaren voor een volgende bereiding / eventueel invriezen, of gewoon een kilo maken en wat er over is koud wegsnacken![]()
mcjas zei:Als je naar de Makro in Amsterdam gaat, kan je ook even aan de andere kant van de straat bij de toko (Wah Nam Hong) gaan kijken, daar hebben ze grote zakken met kruiden/ specerijen voor heel aantrekkelijke prijzen.
Das wel een mooi prijsje even kijken of ik deze week nog langs kan....mcjas zei:Tot en met 8 oktober is de procureur in de aanbieding voor ?4.99 p/kilo incl BTW.
Als je naar de Makro in Amsterdam gaat, kan je ook even aan de andere kant van de straat bij de toko (Wah Nam Hong) gaan kijken, daar hebben ze grote zakken met kruiden/ specerijen voor heel aantrekkelijke prijzen.