Gemineye
Sprokkelaar
Ik hoop dat dit hier ook mag. Vandaag weer spare ribs gemaakt. Vroeger deden we dat veel met de slowcooker maar nu al een paar keer geprobeerd met de bbq. Lekker, maar toch misten we een beetje het zachte ofzo. Vandaag dus iets nieuws geprobeerd; spareribs eerst in de slowcooker, daarna pas op de bbq.
Eerst de ribs een uur of 6/7 in de slowcooker. De saus had ik nog dus recept is me niet helemaal bekend eigenlijk. Ik vries het meestal in.
Ondertussen de bbq opgewarmd tot een graad of 180/200 ofzo.
Ik haalde wat bbq saus uit de slowcooker en dik dat even in in een pannetje. Je kunt ook gewoon nieuwe bbq saus gebruiken om af te lakken.
De ribs haal je voorzichtig (ze vallen nu bijna uit elkaar!) uit de cooker en nu kunnen ze op de bbq. Even aflakken met wat bbq saus en dan nog een halfuurtje in de bbq!
De allerlekkerste ribs zo, wat mij betreft!
Eerst de ribs een uur of 6/7 in de slowcooker. De saus had ik nog dus recept is me niet helemaal bekend eigenlijk. Ik vries het meestal in.

Ondertussen de bbq opgewarmd tot een graad of 180/200 ofzo.
Ik haalde wat bbq saus uit de slowcooker en dik dat even in in een pannetje. Je kunt ook gewoon nieuwe bbq saus gebruiken om af te lakken.
De ribs haal je voorzichtig (ze vallen nu bijna uit elkaar!) uit de cooker en nu kunnen ze op de bbq. Even aflakken met wat bbq saus en dan nog een halfuurtje in de bbq!

De allerlekkerste ribs zo, wat mij betreft!