BasBQ
Beef en Steak

De eerste poging op de Weber Go Anywhere.

 

Smokie.

Pitmaster
Berichten
602
Gekozen voor een niet al te moeilijk gerecht nl. beenham volgens het recept van Noskos.

Indirecte bereiding waarbij ik 8 brandende briketten volgens de minionmethode aan de overige briketten heb toegevoegd samen met wat kersen rookhout. Ik heb eerst de temperatuurregeling wat leren kennen voordat ik de temperatuur naar 150°C heb gebracht. Ik heb de beenham naar een kerntemperatuur van 60°C gebracht. Daarna de eerste laag glaze aangebracht. Dit heb ik 20 minuten later herhaald. Daarna heb ik de beenham naar 65°C kerntemperatuur gebracht, kort laten rusten en smullen maar. Al met al is de WGA me prima bevallen. Een grappige kleine bbq waarmee je uitstekende resultaten kunt bereiken. Een mooie aanvulling op de Kettle en WSM die ik al heb staan.

20220611_203906_020.jpg


20220611_203701.jpg


20220611_181719.jpg


20220611_181438.jpg
 
Mooi ding die WGA en gelijk iets lekkers gemaakt.
 
Top ding 💪🏼, al goed mee bezig 👍🏻.
En een heerlijk hammetje 😋.
Ik doe de thermometer draad door de bovenste lucht schuif , dan sluit de deksel geheel
 
Top ding 💪🏼, al goed mee bezig 👍🏻.
En een heerlijk hammetje 😋
Simpel gerecht maar meteen goed met de WGA kunnen stoeien. Het regelen van de temperatuur valt me niet tegen.
 
Ziet er lekker uit! Blijft een heel fijn ding die wga, komt hier regelmatig uit de schuur
 
Ik vind dit een gave Q. Leuk voor een picknick oid.
 
Leuke Q zo, mooi resultaat ook! Ik snap die “anywhere” wel want volgens mij kan je met dat ding echt alle kanten op haha.
 
Afgelopen weekend in Luxemburg op de camping m'n WGA in gebruik genomen. Lekker in de regen onder een parasol met regenjas aan.
Schoonouders waren erg tevreden...
 
Kan ik me voorstellen met zo’n schoonzoon 😀
 
Geweldig apparaat de WGA. Niet alleen voor op vakantie. Blijft gewoon leuk af te wisselen. Hammetje ziet er zeer smaakvol uit!
 
Top ding 💪🏼, al goed mee bezig 👍🏻.
En een heerlijk hammetje 😋.
Ik doe de thermometer draad door de bovenste lucht schuif , dan sluit de deksel geheel
Dat werkt inderdaad perfect.
 
Mooi en lekker! Geweldig apparaat, standaard plekje in de camper 👌🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan