Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is denk ik afhankelijk van hoe ervaren je bent.
Met 3-2-1 ribs of beer can chicken kun je bijna niet fout gaan en het kost geen vermogen als het net ff tegenvalt.
Zorg voor een backup plan (snackbar ), maar zorg vooral dat je geniet
Is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Ik heb voor mezelf (nog geen kamado, wel besteld) een aantal dingen op de planning staan die ik sowieso wil proberen om mee te beginnen.
En op termijn natuurlijk veel meer. Maar ik heb het gevoel dat bovenstaande minder ervaring vereisen dan bijvoorbeeld Pulled Pork. Misschien een idee om even naar het YouTube kanaal van Noskos te gaan. Zoveel inspiratie...!
Ik heb nog steeds geen bericht gehad wanneer mijn KJ wordt geleverd verwacht hem ergens volgende week, maar hier is mijn todo lijst in willekeurige volgorde
- Cote de boeuf
- Maple cured bacon
- Pulled Porc
- Brisket met baked beans en cornbread
- Short ribs
- spare ribs
- Beercan Chicken
Heb verder mijn vriezer vol varkens vlees met enkele incourante delen (kleine varkens) zoals picnic en varkens pootjes waar ik iets voor moet bedenken.
Ik ga voor de BCC. Ik heb de citrus pekel al gemaakt uit de "Noskos bijbel". Ik twijfel alleen nog even of ik hem insmeer met gochujang of een kruidenmix. Keuzes..keuzes. Zal proberen om hier het resultaat te posten.
Sappigste kip die ik ooit heb gegeten was de BCC ala Noskos. Vergeet hem niet te laten drogen naderhand voor het krokante velletje
Eet smakelijk alvast.
De Thermoworks is trouwens goed bevallen. Op een afstand van tientallen meters doet hij het nog steeds prima! Wat mij opviel is dat de kamado ongelooflijk stabiel in temperatuur blijft (of gevalletje beginnersgeluk)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.