Het moet er nu maar eens van komen, de eerste pulled pork! Een paar weken terug een mooie procureur bij de Makro gehaald, en gisteravond ge?njecteerd en in de rub gezet. Uiteraard volg ik het befaamde wedstrijd pulled pork-recept, met de bbqguru.nl award winning rub.
Vanochtend even een stressmoment, want mijn HM wilde geen verbinding maken met mijn WiFi-netwerk, dus ik kon op afstand niets zien. Inmiddels werkt het gelukkig weer, en heb ik ook mijn Maverick als back-up nog
Inmiddels een uurtje onderweg, de temperatuur is nu 30 graden, we gaan het beleven! Ik zal hier uiteraard het verloop en het bewijs posten
Wat zeurt iedereen toch over foto's? Ik zie ze gewoon hoor
Net de glaze aangebracht, over 2 uur inpakken....
17:15 - de kerntemperatuur van 88 graden is bereikt, nu een uurtje rusten in folie. Gadver, wat ruikt dit heerlijk!
Vanochtend even een stressmoment, want mijn HM wilde geen verbinding maken met mijn WiFi-netwerk, dus ik kon op afstand niets zien. Inmiddels werkt het gelukkig weer, en heb ik ook mijn Maverick als back-up nog

Inmiddels een uurtje onderweg, de temperatuur is nu 30 graden, we gaan het beleven! Ik zal hier uiteraard het verloop en het bewijs posten

Wat zeurt iedereen toch over foto's? Ik zie ze gewoon hoor

Net de glaze aangebracht, over 2 uur inpakken....

17:15 - de kerntemperatuur van 88 graden is bereikt, nu een uurtje rusten in folie. Gadver, wat ruikt dit heerlijk!