BasBQ
Beef en Steak

De 'Blauwe' Doos!!

 
 
 
 
 

MarBQ

Gerijpt
Berichten
3.192
Ben net terug van de Makro met de beruchte blauwe doos vol met heerlijke ribben.
Thuis aangekomen asap de doos open om de slabs snel in de vriezer te doen en toen??!! ??? ??? ???





??n grote homp ribbels!! :'( met twee dunne laagjes plastik er tussen!! :'( :mad:
Terwijl er wel op de doos staat;



Schiet mij maar lek.
Heb met een hamer de boel los moeten slaan!!
Jammer.

Greetz Marco
 
Nooit gezien dat dat op de doos stond, maar ik heb nooit meegemaskt dat ze per stuk zijn verpakt. Altijd per 2, soms 3.
 
je hoort dat helaas staads vaker, ik heb ze wel per stuk en per 2 in 1 doos gehad, maar zo nog nooit
 
Ik zou er in ieder geval een telefoontje aan wagen, dat je niet hebt gekregen wat er op de doos staat.
 
Dominique zei:
Ik zou er in ieder geval een telefoontje aan wagen, dat je niet hebt gekregen wat er op de doos staat.

En mocht daar iets uitkomen, laat even weten....krijgt de Makro een hoop telefoontjes denk ik ;-)
 
maussie1982 zei:
Dominique zei:
Ik zou er in ieder geval een telefoontje aan wagen, dat je niet hebt gekregen wat er op de doos staat.

En mocht daar iets uitkomen, laat even weten....krijgt de Makro een hoop telefoontjes denk ik ;-)
Zou ik dan nog een schadeclaim kunnen indienen? Ik kreeg ze ook niet van elkaar, vorig jaar ergens, en smeet ze op de vloer. Scheur in het zeil..... :( " nee, ik ben niet onbehouwen...."
 
Heb ik laatst ook gekocht. Inderdaad verpakt in blauwe plastick allemaal samen. Irritant :(
 
Ik had pas in mijn hoofd om ook een doos te halen dus laat maar dan.
 
Het is niet wat je besteld had maar het is nog steeds een mooie prijs.
Dis ik wil ze nog steeds.
 
Dominique zei:
Zou ik dan nog een schadeclaim kunnen indienen? Ik kreeg ze ook niet van elkaar, vorig jaar ergens, en smeet ze op de vloer. Scheur in het zeil..... :( " nee, ik ben niet onbehouwen...."
Ik zou bijna wat zeggen  ::)

Maar ik heb kennelijk nog altijd mazzel gehad met de blauwe dozen.
 
Das toeval, heb vandaag ook de blauwe doos opgehaald bij de makro ( te duiven). ;)
Ik beb de doos in zn geheel in de vriezer gezet heb alleen de bovenste laag gezien en die lagen los. Zal morgen eens kijken
 
De laatste blauwe doos die ik heb gekocht waren de ribben los of per 2 verpakt.
 
Gewoon terug gaan de Makro doet nooit moeilijk.
 
riona zei:
Gewoon terug gaan de Makro doet nooit moeilijk.
Wie niet waagt, die niet wint. Maar de Makro slagerij had op z'n vingers wel kunnen natellen dat deze manier van verpakken als ??n bonk samenvriest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan