BasBQ
Beef en Steak

De BBQ Genootschap MEAT & GREET - zondag 4 november 2012

Nou ja zeg!!!!
ZEEWOLDE BBQ CAPITOL OFF THE WORLD

En ik ben de enige die tot nu toe op de lijst staat :( :( :( :( :( :(
 
snap het ook niet, ik ga er toch vanuit dat er nog een aantal uit zeewolde zich zullen aanmelden
 
Leuk, ik kom graag ook!
 
En mooi nieuws!

Gerard777 is zo vriendelijk om namens de ProBBQshop het evenement te sponsoren en Harry Havinga van BBQ Guru sponsort de evenementenverzekering!

Dit betekent dat er voor de deelnemers verder geen kosten aan verbonden zijn, buiten natuurlijk je brandstof, eten en drinken.

Heren heel hartelijk dank hiervoor, echt te gek!!
 
Erg tof van Gerard en Harry.
Ook namens zij, die niet kunnen komen  :(

animaatjes-bedankt-68464.gif


Mac
 
Bert zei:
Jord zei:
Kan er een combinatie van 11 meter het terrein op? ;-)
Denk dat je het met 22 meter ook nog wel gaat redden.
Hangt vaak van de chauffeur af :)

Er is ook nog zoiets als een draaicirkel, er hangt een chevy voor de Bbq, deze Amerikaan is niet berekend op Nederlandse hoekjes en opritten...
 
Jord zei:
Bert zei:
Jord zei:
Kan er een combinatie van 11 meter het terrein op? ;-)
Denk dat je het met 22 meter ook nog wel gaat redden.
Hangt vaak van de chauffeur af :)

Er is ook nog zoiets als een draaicirkel, er hangt een chevy voor de Bbq, deze Amerikaan is niet berekend op Nederlandse hoekjes en opritten...

beetje chauffeur .....  ;)
 
Ik zou heel graag willen komen, maar kan niet. :'(
Mijn schoonouders vieren in dat  weekend zat ze 50 jaar getrouwd zijn.
Om ruzie met m'n vrouwtje te voorkomen.....
 
Jord zei:
Bert zei:
Jord zei:
Kan er een combinatie van 11 meter het terrein op? ;-)
Denk dat je het met 22 meter ook nog wel gaat redden.
Hangt vaak van de chauffeur af :)

Er is ook nog zoiets als een draaicirkel, er hangt een chevy voor de Bbq, deze Amerikaan is niet berekend op Nederlandse hoekjes en opritten...

Maak je niet druk, het is allemaal bestraat. Als het nodig is koppelen we hem af en drukken hem het terrein op.
 
Pro BBQ Shop en BBQ Guru en de mannen daarachter.....toppie. Veel dank daarvoor!
 
En vergeet allemaal Bert niet, hij is degene die de locatie heeft geregeld! Erg mooi dat hij dit voor ons allen doet!
 
Geweldig initiatief en ook nog in de buurt.
Als het even kan wil ik ook komen. Er alleen voor zorgen dat schoonmoeder haar verjaardag niet op de 4e viert (1-11 jarig). Als ik kom komt partner mee.
Kan alleen niet makkelijk een BBQ meenemen. Vind het ook niet erg om een bijdrage te betalen als ik ergens "mee eet" Hoe zien jullie dat?? Ruilhandel kan natuurlijk ook nog. (biertje voor een burger...)
Heb nog geen tijden gezien, hoe laat willen jullie starten en tot hoe laat ?.
 
Er zullen genoeg barbecues staan waar nog wat ruimte op is om wat op klaar te maken. En ruilen? We delen altijd uit en proeven overal :)
Wat betreft tijden geen idee, ik will PP maken die dag, dat duurt een uurtje of 9. Dus we beginnen denk ik vroeg ;)
 
hoop dat newbie's op dit forum ook welkom zijn. ik zal eens met vrouwlief overleg plegen! meer dan een WGAtje met wat spulletjes past niet in onze polo ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan