Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms moet je er wat voor over hebben om bekend te worden.Blijft nu niks geheim![]()
Cederhout geeft I.D.D. bij voldoende rook (maar ook weer niet teveel) een aparte smaak ook bij zalm en andere vis soorten moet je echt eens proberen.Leuke video - ik ga dit zeker een keer proberen.
Vraag: voegt het cederhout nog speciale (rook)smaak toe aan de burger?
Ja, de ballen van Frits hebben het maar zwaar te verduren! Hahaha thanks voor het compliment! En ik had ook de plankjes weer binnen, dus perfect moment voorDie ballen van Frits worden nu aan alle kanten misbruikt. Maar deze zien er wel lekker uit. Ga ik ook eens maken, ben benieuwd naar die cederhout smaak. Heb net nieuwe lading (plankjes) gekregen van Frits dus wel toepasselijk om zijn ballen eens op dat blok te leggen. Tof filmpje weer![]()
De geur van cederhout is erg lekker. Liep gisteravond mijn Mancave in en de geur hing er nog.. heerlijk. Werkt goed met vis soorten. Ik proefde het meer terug in de bacon, maar dat is eigenlik best logisch omdat in de gehaktbal diverse andere smaken toegevoegd/erop gegooid zijnLeuke video - ik ga dit zeker een keer proberen.
Vraag: voegt het cederhout nog speciale (rook)smaak toe aan de burger?