BasBQ
Beef en Steak

"De ballen van Frits" Gehaktballen gegaard op een cederhouten plank

Lekker broodje geworden. Eens kijken hoe ik m’n egg medium ga indelen direct / indirect
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Leuke video - ik ga dit zeker een keer proberen.
Vraag: voegt het cederhout nog speciale (rook)smaak toe aan de burger?
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Leuke video - ik ga dit zeker een keer proberen.
Vraag: voegt het cederhout nog speciale (rook)smaak toe aan de burger?
Cederhout geeft I.D.D. bij voldoende rook (maar ook weer niet teveel) een aparte smaak ook bij zalm en andere vis soorten moet je echt eens proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Die ballen van Frits worden nu aan alle kanten misbruikt. Maar deze zien er wel lekker uit. Ga ik ook eens maken, ben benieuwd naar die cederhout smaak. Heb net nieuwe lading (plankjes) gekregen van Frits dus wel toepasselijk om zijn ballen eens op dat blok te leggen. Tof filmpje weer(y)
 
lekker hoor. hoe lekker kan een balletje zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Die ballen van Frits worden nu aan alle kanten misbruikt. Maar deze zien er wel lekker uit. Ga ik ook eens maken, ben benieuwd naar die cederhout smaak. Heb net nieuwe lading (plankjes) gekregen van Frits dus wel toepasselijk om zijn ballen eens op dat blok te leggen. Tof filmpje weer(y)
Ja, de ballen van Frits hebben het maar zwaar te verduren! Hahaha thanks voor het compliment! En ik had ook de plankjes weer binnen, dus perfect moment voor

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
 
Leuke video - ik ga dit zeker een keer proberen.
Vraag: voegt het cederhout nog speciale (rook)smaak toe aan de burger?
De geur van cederhout is erg lekker. Liep gisteravond mijn Mancave in en de geur hing er nog.. heerlijk. Werkt goed met vis soorten. Ik proefde het meer terug in de bacon, maar dat is eigenlik best logisch omdat in de gehaktbal diverse andere smaken toegevoegd/erop gegooid zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan