BasBQ
Beef en Steak

DanBras Sateh - zoals het hoort

Bart1978 zei:
Te veel dan bras??? Dat is mij nog nooit overkomen!! Ik zou het bakken en de volgende dag door de nasi doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

ik heb het overgebleven vlees gemarineerd ingevroren.
 
Bart1978 zei:
Te veel dan bras??? Dat is mij nog nooit overkomen!! Ik zou het bakken en de volgende dag door de nasi doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

+1
 
rabbit zei:
ik heb het overgebleven vlees gemarineerd ingevroren.
Zie nu pas je berichtje staan.

Wat wij altijd doen in voorbereiding op het Midzomer Bier & BBQ Festival is het vlees voor 48 uur marineren, dan rijgen we de stokjes en vervolgens vriezen we dit in per (boterham)zakje van 10 satehs. We vacumeren dus niet omdat dit vrij lastig is met stokjes en al en je het zachte vlees dan plet, maar ook omdat we het op redelijk korte termijn gaan gebruiken (<maand).
 
Ook hier is 'De DaBras' inmiddels een klassieker!
 
RicooCardoo zei:
Ziet er goed uit, staat hier ook nog op de to-do list.

Stook jij je bastard op via een firestarter?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Hi,

Ik stook mn BBQ niet op met een firestarter, ik gebruik aanmaakblokjes (plantaardig), 1 voor low and slow en 2 a 3 als ik de bbq wat sneller en hoger wil opstoken. Gebruik jij een firestarter, is het wat?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ziet er goed uit en leuk te horen dat het gesmaakt heeft  :D
[/quote]

Het was heerlijk, ik had allen de kip iets langer moeten laten garen.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
PM_Thijs zei:
RicooCardoo zei:
Ziet er goed uit, staat hier ook nog op de to-do list.

Stook jij je bastard op via een firestarter?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Hi,

Ik stook mn BBQ niet op met een firestarter, ik gebruik aanmaakblokjes (plantaardig), 1 voor low and slow en 2 a 3 als ik de bbq wat sneller en hoger wil opstoken. Gebruik jij een firestarter, is het wat?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Voor me kamado gebruik ik zeker geen firestarter. Ik doe dan precies hetzelfde zoals je zelf beschrijft.

Voor me weber ketel gebruik ik wel de firestarter, maar laatste keer heb ik 4 haarden aangestoken en dat beviel me ook wel

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan